یک مقام ارشد سپاه: ترحم مقابل بدحجابی جایز نیست!/اسلام می‌گوید زن کارگردان است و مرد از دامان زن به معراج می رود

کدخبر: ۲۹۴۰۴۷
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی را ضربه زدن به حقوق عمومی دانست و تاکید کرد: امروز فریاد بانوان محجبه و انقلابی بلند است، ترحم در برابر افساد و بدحجابی جایز نیست، مسوولان فرهنگی سکوت نکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس عبدالله حاجی صادقی  در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب، مدافعان حجاب» که با شعار «حجاب، مدافع حریم خانواده» در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر کسانی بی‌حجابی را ابزار مبارزه با انقلاب و افساد قرار می‌دهند تا امنیت را از جوانان بگیرند و کاری کنند که به جای روحیه فداکاری و فرهنگ بسیجی؛ مسله لاابالی گری به وسیله دختران بزک کرده ترویج شود اینجا حاکمیت باید ورود کند.

وی از زنان به عنوان سنگرنشینان دفاع از حریم اسلام یاد کرد و افزود: بانوان محجبه پیروان حضرت زهرا (س) هستند، بانویی که در دفاع دین خدا از تمام هستی و زندگی خود گذشت تا به دین اسلام تعرض وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نقش زنان را در پیروزی و حفظ آن بیش از مردان دانست و تصریح کرد: اگر زنان در انقلاب نبودند این انقلاب پیروز نمی‌شد و اگر زنان فرزندانی تربیت نمی‌کردند که به میدان دفاع مقدس بروند این انقلاب حفظ نمی‌شد.

حاجی صادقی ادامه داد: ما قدردان زنانی هستیم که کارگردان به صحنه درآوردن مردان سنگرنشین هستند و امروز احساس وظیفه کرده‌اند تا در برابر بی‌حرمتی به حجاب سکوت نشود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه زدن انقلاب اسلامی در پیش گرفته است، گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت انقلاب را به ضعف تبدیل کند، دشمن می‌داند زنان هستند که انقلاب را هدایت و پیش می‌برند، لذا می‌خواهند زن را ابزار دست حیله‌های استکباری خودشان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز بحث عفاف و حجاب یک مسئله فردی نیست بلکه میدان نبرد ما با استکبار است امروز دو فرهنگ و دو گفتمان در برابر یکدیگر قرار گرفتند؛ یک نگاه ابزاری و هنرپیشگی به زن وجود دارد که می‌خواهد زن را در خدمت به خود بگیرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه اوج تفکر فمنیسم و طرفداران حقوق زن استفاده ابزاری از زن به نفع کامیابی خودشان، فروش کالا و ابزار تبلیغاتی است، گفت: آنها می‌خواهند امنیت فکری و روحی را از جوان بگیرند اما اسلام می‌گوید زن کارگردان است و مرد از دامان زن به معراج می رود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ما امروز جنگ دارد، تصریح کرد: اگر کسی در بحث فردی حجاب را رعایت نکند باید او را نصیحت کنیم، ما دلسوز دختران و بانوانی هستیم که نمی دانند و نمی‌فهمند و توجه به حجاب ندارند، کسانی که آزادی و لاابالی گری را دنبال می‌کنند آنها دلشان برای زنان نسوخته بلکه به دنبال غفلت ایجاد کردن و بصیرت زدایی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر کسانی بدحجابی را ابزار مبارزه با انقلاب قرار می‌دهند، بی‌حجابی را به عنوان افساد قرار می دهند و بخواهند با بی‌حجابی امنیت را از جوانان بگیرند و کاری کنند جوانان به جای روحیه فداکاری و فرهنگ بسیجی به دنبال شهوت و لاابالی‌گری باشد اینجا حاکمیت باید وارد کند.

حاجی صادقی خطاب به بانوان انقلابی تصریح کرد: شما با افتخار چهل سال انقلاب را در همه فتنه‌ها حفظ کردید، قرآن یک نگاه به فساد و مفسد دارد، با آدم فاسد و بدحجاب باید برخورد فرهنگی کنید، آنها را هدایت و ارشاد کنید اما اگر کسی است که به دنبال غرق کردن دیگران بود ترحم جایز نیست.

وی از مدیران و مسوولان فرهنگی خواست تا در برابر پدیده بدحجابی سکوت نکنند چراکه این رفتار ظلم به جامعه است، تاکید کرد: امروز فریاد بانوان بلند است، کوتاه آمدن در برابر بی حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: آیا شراب خواری گناه فردی است، اگر یک راننده پشت فرمان بنشیند و شراب خواری کند، مجازات می‌شود چون مردم را به کشتن می دهد و این موضوع از فردیت خارج است، اگر گناهی نقش ضربه زدن به دیگران داشته باشد باید مجازات خاطی انجام شود.

حاجی صادقی ادامه داد: یک دختر بدحجاب بازی خورده به دست استکبار در جامعه به جوانان آسیب می‌رساند آیا می‌تواند باعث شود که یک جوان در دانشگاه، مراتب علمی را طی کند اگر بد حجابی موجب افساد در جامعه می‌شود باید برخورد قاطع صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق ملت باید به پا خیزیم، تصریح کرد: قرآن در جایی که تعرض به حقوق مردم صورت می‌گیرد سکوت را نمی‌پذیرد مسئولان با صراحت و قاطعیت باشند و اینکه باید از غیرت مردان و عفت زنان گفته شود در این میدان به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: در استان گلستان گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند مسئولان جدیت کنند و اجازه ندهند رنگ شهر ما رنگ غیر دینی باشد، اجازه ندهند دشمن چند اقلیت را وسیله و ابزار قرار دهد مثل فضای مجازی که قتلگاه فرزندان ما شده است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: به شهدا وعده می دهیم نخواهیم گذاشت دشمن با تهاجم فکری و فرهنگی به اصول انقلاب اسلامی توهین کند، به حریم خانواده وارد شود و به انقلاب آسیب برساند ، صبر می کنیم اما اگر جواب ندهیم حرکت انقلابی می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید