حسینی: دبیرکل پایداری سال ۹۷ به جلسات شورای وحدت می‌آمد، اما الان نمی‌آید

کدخبر: ۲۹۴۰۸۱
اقتصادنیوز: عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: اگر آقای آقاتهرانی گفتند که به مدلی برای رسیدند، خیلی خوب است چون آنها قبل از این می گفتند «دنبال اصلح هستیم». حالا باید از دوستان جبهه پایداری پرسید تا ببنیم موضوع چیست.
حسینی: دبیرکل پایداری سال ۹۷ به جلسات شورای وحدت می‌آمد، اما الان نمی‌آید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، اصولگرایان دیگر با ساز مخالف جبهه پایداری کنار آمدند. اگر در ادوار گذشته انتخابات خیلی به تکاپو می افتادند تا رضایت این جبهه را هر طور شده برای پیوستن به مکانیزم وحدت جلب کنند اما برای انتخابات مجلس آینده فقط به دعوت بسنده کردند و اختیار پذیرش یا عدم پذیرش دعوت را به خود جبهه پایداری واگذاردند.

با وجودی که جبهه پایداری تا هفته گذشته بر حمایت از اصلح در انتخابات مجلس تأکید داشت اما روز یکشنبه این هفته حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری بر اساس بررسی‌ها و استفاده از تجارب گذشته خود با جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس در سال جاری به مدلی برای هم‌افزایی و وحدت رسیده است و بر اساس آن مدل، ارتباطات و فعالیت‌های خودش را با دیگر تشکل‌های انقلابی در جهت تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و روی کارآمدن مجلس انقلابی عملیاتی می‌کند.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با نامه نیوز ضمن بی اطلاعی از مدل مدنظر جبهه پایداری برای وحدت گفت: بنا بر این بود که با همه گروه ها برای رسیدن به وحدت تماس برقرار باشد اما من در جریان مدل جبهه پایداری نیستم. البته به مناسبت ولادت امام رضا (ع) جلسه شورای وحدت نیز تشکیل نشد تا درباره این مسئله صحبت شود.

وی افزود: اگر آقای آقاتهرانی گفتند که به مدلی برای رسیدند، خیلی خوب است چون آنها قبل از این می گفتند «دنبال اصلح هستیم». حالا باید از دوستان جبهه پایداری پرسید تا ببنیم موضوع چیست.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شرکت نماینده جبهه پایداری در جلسه شورای وحدت اظهار کرد: خیر در جلسات نمی آمدند، فقط آقای کعبی به جلسات می آید که معلوم نیست حضور ایشان از جانب جبهه پایداری است یا خیر. البته جلسات اولیه ای که از یکسال پیش تشکیل می شد، آقای آقاتهرانی چند جلسه ای را آمدند اما جلسات اخیر که توسعه پیدا کرد و نمایندگان تشکل ها و احزاب و افراد مختلف حضور دارند، آقای آقاتهرانی و آقای محصولی را ندیدم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید