سازمان‌ملل: نگرانی خود را به واشنگتن درباره محدود کردن روادید ورود ظریف ابراز داشتیم

کدخبر: ۲۹۴۲۰۹
اقتصادنیوز : سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که به واشنگتن نگرانی خود درباره محدود کردن روادید ورود وزیر امور خارجه ایران را ابراز داشتیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه اعلام کرد به واشنگتن نگرانی خود درباره محدود کردن روادید ورود «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران را ابراز داشتیم.

در 24 ماه ژوئن، «استیو منوشین» وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ممکن است وزیر خارجه ایران تا چند هفته دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار بگیرد.

اما یک منبع آگاه آمریکایی به رویترز گفته است که واشنگتن فعلا این تصمیم خود را متوقف کرده است و قصد ندار ظریف را در لیست سیاه قرار دهد.  

از سوی دیگر رویترز بامداد امروز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که واشنگتن با اعطای ویزا به محمد جواد ظریف برای شرکت در نشست هفته جاری سازمان ملل موافقت کرده است و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز آن پذیرفته است.(جزئیات بیشتر)

رویترز نوشت: اگر پامپئو اعطای ویزای سفر به ظریف، دیپلمات و مذاکره کننده ارشد ایران، را رد می‌کرد می‌توانست نشانه‌ای از تلاش آمریکا برای بستن درهای دیپلماسی و منزوی کردن بیشتر ایران باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید