جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو

کدخبر: ۲۹۴۳۵۵
​اقتصاد نیوز:گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز همانند رقیب دیرینه خود بازهم دست به کار شد و با ارائه شرایط جدیدی از محصولاتش، مصرف کنندگان واقعی را برای تامین خودروی مورد نیازشان فراخواند. این شرایط فروش با تسهیلات نسبتا مناسبی ارائه شده و عرصه را برای ورود دلالان تنگ می‌نماید.
جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید 3 محصول پژو 206، پژو پارس و پژو 405 اس ال ایکس می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت از شرایط فروش اقساطی استفاده کرده و سفارش خود را با موعد تحویل 30 روزه به ثبت رسانند.

ایران‌خودرو محصولات ارائه شده ایران‌خودرو در این شرایط فروش:

اولین خودروی عرضه شده توسط ایران‌خودرو، پژو 405 اس ال ایکس در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری متالیک است که با پیش پرداخت 61 میلیون و 280 هزار تومان قابل سفارش بوده و یک چک به مبلغ 8 میلیون و 690 هزار تومان با موعد یکسال آینده از مشتری دریافت می‌گردد.

دومین خودروی عرضه شده این شرکت، پژو پارس تیو5 است که در رنگ سفید قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 76 میلیون و 470 هزار تومان تعیین شده است. چک دریافتی از مشتری نیز به تاریخ یکسال بعد و با مبلغ 10 میلیون و 844 هزار تومان خواهد بود.

سومین محصول عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 206 تیپ 5 است که در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و نقره‌ای قابل سفارش بوده و پیش پرداخت تعیین شده ایران‌خودرو برای آن 75 میلیون و 540 هزار تومان است.

بدیهی است که چک‌های دریافتی در این شرایط فروش از طرح صیادی خواهد بود و امکان ارائه چک‌های طرح قدیم وجود ندارد. از سوی دیگر امکان نقد کردن باقیمانده و آزادکردن سند خودرو وجود نداشته و باقیمانده مبلغ صرفا در تاریخ 25 تیرماه سال آتی وصول خواهد شد.

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

چک‌های دریافتی در این طرح صرفا از نوع صیادی خواهد بود و چک‌های طرح قدیم مورد قبول واقع نخواهد شد.

چک‌های دریافتی صرفا از خود فرد ثبت نام کننده دریافت شده و چک اقوام و آشنایان مورد قبول نیست.

استعلام چک‌های دریافتی انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیلی مشتری شرایط لازم را نداشته باشد، سفارش ملغی خواهد شد و وجه مشتری مسترد خواهد شد.

چک بازپرداخت قسط تسهیلات صرفا در تاریخ ذکر شده دریافت می‌گردد و امکان درج تاریخ زودتر و یا متفاوت با تاریخ ذکر شده وجود ندارد.

مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.

هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.

همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.

مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

خودروهای داخلی پژو 405 ایران‌خودروگفتنی است که گروه خودروسازی ایران‌خودرو این روزها در حال آماده سازی خود برای تولید محصولات جدیدی همچون پژو 301 بوده و به نظر می‌رسد که مشکلات مربوط به تولید این شرکت حل شده و عرضه این گروه افزایش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر رقیب این شرکت نیز به شدت در حال فروش محصولاتش بوده و از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است که همه این شواهد حاکی از کاهش احتمالی قیمت‌هاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید