سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد؛

مهار آتش‌سوزی میدان حسن‌آباد/بخشی از بافت تاریخی تهران سوخت

کدخبر: ۲۹۴۵۵۳
اقتصادنیوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک مجموعه انبار در ضلع غربی میدان حسن‌آباد خبر داد که بخشی از بافت تاریخی این میدان را هم درگیر آتش‌سوزی کرده است.
مهار آتش‌سوزی میدان حسن‌آباد/بخشی از بافت تاریخی تهران سوخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی   اعلام کرد: ساعت ۲۱ و ۱۸ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در ضلع غربی میدان حسن آباد به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله ایستگاه‌ها اعزام شدند.

حریق گسترده در میدان حسن آباد/ آتش به بافت تایخی میدان سرایت کرده است + فیلم

به گفته ملکی تا کنون ۷ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با چند دستگاه بالابر و نردبان و تانکرهای آب در محل حضور دارند.

وی توضیح داد: محل یک انبار یا دو سه انبار در مجاورت هم به وسعت بیش از هزار متر مربع بود که به طور کامل شعله ور بود و آتش به سقف‌های این انبار سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش از طریق سقف‌های شیروانی به قسمت بافت تاریخی که در ضلع شمال غربی میدان هم بود سرایت کرده و بخش‌هایی از بافت تاریخی خصوصاً نرده‌های پنجره‌ها را شعله ور کرده بود.

ملکی تاکید کرد: آتش نشانان از دقایق اولیه از چندین طرف هم از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و هم از طریق لوله کشی از سطح زمین عملیات را آغاز کردند. اکنون شعله زنی به طور کامل انجام شده و از شعله‌های سرکش خبری نیست و مقداری لکه گیری مانده که نیروها مشغول عملیات هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه مصدومیت و تلفات جانی نداریم و نیروها به داخل نفوذ کردند و مشغول ایمن سازی محل هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید