رهبری از کسب مدال مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان بازماند

کدخبر: ۲۹۴۶۷۶
اقتصادنیوز: سابریست گیلانی تیم ملی کشورمان با شکست در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل شمشیرباز ایتالیایی از کسب مدال بازماند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مرحله مقدماتی رقابت شمشیربازی قهرمانی جهان در اسلحه سابر دو بخش مردان و زنان به میزبانی بوداپست مجارستان با شرکت هفت سابریست کشورمان آغاز شد.

فائزه رفیعی سابریست گیلانی تیم ملی بانوان کشورمان در نخستین گام از رقابت شمشیربازی قهرمانی جهان مقابل رقیب خود تن به شکست داده و از صعود به جدول اصلی مسابقات بازماند، وی در پایان مسابقات در رده 103 جهان ایستاد.

نجمه سازنچیان و کیانا باقرزاده دو ملی‌پوش دیگر کشورمان در این مسابقات در نخستین گام مقابل رقبای خود تن به شکست داده و به ترتیب در رده‌های 101 و 139 جهان ایستادند.

محمد رهبری دیگر سابریست گیلانی تیم ملی مردان کشورمان در مرحله مقدماتی با کسب پنج پیروزی و تحمل یک شکست به جدول اصلی مسابقات راه یافت، وی در جدول 64 نفره در نخستین گام به مصاف انور ایلدروم از کشور ترکیه رفت و با برتری قاطعانه 15 بر پنج به جمع 32 سابریست برتر جهان راه یافت.

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی سابر کشورمان در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل لوکا کاروتلی رقیب قدری ایتالیایی تن به شکست 15 بر هشت داد و از کسب مدال بازماند، وی در مکان 24 جهان ایستاد.

محمد فتوحی دیگر سابریست کشورمان با کسب پنج پیروزی و تحمل یک شکست به جدول 128 نفره راه یافت، وی در نخستین گام در این جدول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در جدول 96 نفره این رقابت‌ها با برتری 15 بر 12 مقابل یادگودکا از کشور اوکراین به جدول اصلی مسابقات راه یافت.

فتوحی در نخستین گام در جدول اصلی مسابقات به مصاف انست از کشور فرانسه رفت و با شکست در دیداری نزدیک با نتیجه 15 بر 13 از صعود به جمع 32 سابریست برتر جهان بازماند، وی در مکان 39 جهان ایستاد.

علی پاک‌دامن و مجتبی عابدینی نیز هر یک با کسب شش پیروزی به جدول اصلی رقابت‌ها راه پیدا کردند، پاک‌دامن در دور نخست مرحله نهایی رقابت‌های سابر انفرادی با شکست 15 بر 10 مقابل شائول از کشور کانادا از کسب مدال بازماند، وی در مکان 35 جهان ایستاد.

مجتبی عابدینی در نخستین دیدار خود در جدول اصلی مقابل استریتز از کشور ژاپن به برتری 15 بر 12 دست‌یافته و جمع 32 سابریست برتر جهان راه یافت.

عابدینی در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل فرجانی از تونس صف‌آرایی کرد و با برتری 15 بر 13 به جمع 16 سابریست برتر جهان راه یافت، وی برای صعود به جمع هشت سابریست برتر جهان در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف ابراگمیتوف از روسیه می‌رود.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی کشورمان در مرحله یک‌هشتم پایانی مقابل کمیل ابراگمیتوف از روسیه به برتری 15 بر 9 دست‌یافته و به جمع هشت سابریست برتر جهان راه یافت.

عابدینی در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف ماکس هارتونگ از کشور آلمان رفته و به پیروزی 15 بر 11 دست‌یافت، وی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل آندراس زاتماری از مجارستان تن به شکست 15 بر هشت داد و از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در پایان مسابقات به همراه لوکا کوراتولی از کشور ایتالیا به نشان برنز مشترک دست‌یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید