یکی از مدیران شاخص عرصه بانکی کشور درگذشت

کدخبر: ۲۹۴۹۶۰
اقتصادنیوز:رامین پاشایی فام، از مدیران اقتصادی و بانکی ایران پس از تحمل دوره‌ای بیماری در سن 54 سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران در گذشت.
یکی از مدیران شاخص عرصه بانکی کشور درگذشت
 به گزارش اقتصادنیوز او در دوره ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی ایران یکی از چهره‌های تاثیر گذار در این بانک به شمار می‌رفت.
این مدیر اقتصادی ایرانی، متولد سال 1344 و دارای دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات تهران بود.

مرحوم  پاشایی‌فام، از سال 89 تا سال 92 مدیر عاملی بانک سپه را عهده دار بوده و مدتی نیز به عضویت هیأت عامل بانک ایران و اروپا درآمده بود.

 در سوابق اجرایی پاشایی‌فام، می‌توان به مدیر کلی دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، عضویت در شورای عالی بانک‌ها، عضویت در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای خرید (موضوع مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی)، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک ملی، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضویت در هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاونت اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید