پیروزی تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر آرژانتین

کدخبر: ۲۹۵۳۶۴
اقتصادنیوز : تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی‌ خود از مرحله یک چهارم‌ نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، ۳ بر یک آرژانتین را شکست داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بخرین، با نتیجه سه بر یک تیم آرژانتین مدعی عنوان قهرمانی را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست بازی‌ نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و با نتیجه ۲۵-۱۹ به برتری رسیدند، اما در ست دوم این آرژانتینی‌ها بودند که عملکرد خوبی داشته و ۲۵-۲۳ به برتری رسیدند تا بازی یک بر یک مساوی شود. در دو ست بعد اما این جوانان ایران بودند که عملکرد خوب خود در ست اول را از اواسط ست سوم آغاز کردند و در با نتایج ۲۵-۲۲ و ۳۲-۳۰ پیروز ست‌های سوم و چهارم شدند تا در مجموع سه بر یک برنده این دیدار حساس شوند.

در پایان این بازی لوسیانو پالونسکی با کسب ۲۷ امتیاز برای آرژانتین، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. برای ایران نیز مرتضی شریفی و امیرحسین اسفندیار به ترتیب ۲۴ و ۲۳ امتیاز کسب کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و بحرین(میزبان مسابقات) هم گروه هستند.

شاگردان عطایی در بازی دوم خود از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، فردا ساعت ۱۸ مقابل تیم پر قدرت ایتالیا به میدان میروند که در صورت کسب پیروزی در این بازی، صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی جهان را قطعی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید