کرونی مطرح کرد:

نواقص ایستگاه های مترویی که به زودی به بهره برداری می رسند/ وقتی خطوط هواکش ندارند چرا از ایمنی حرف می زنید

کدخبر: ۲۹۵۳۹۸
اقتصادنیوز :دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: درحالی از ایمنی حرف می زنند که بخش هایی از خط ۷ که قرار است به بهره برداری برسد سیستم اعلان و اطفای حریق، هواکش میان تونلی و... ندارد .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،محمد علی کرونی  با بیان اینکه متأسفانه درحالی که سیستم آتش نشانی، اعلان و اطفا حریق، هواکش میان تونلی، پله فرار، سیستم کنترل مرکزی و … در مسیری که قرار است به عنوان بخشی از خط ۷ مترو افتتاح کنند، وجود ندارد باز هم از ایمن بودن آن صحبت می کنند، گفت: این موضوع یا ناشی از عدم تخصص است یا ناشی از اصرار بی مورد برای افتتاح زود هنگام. هرچند به علت کمبود ناوگان سرفاصله قطارها در این بخش، بیشتر از نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه خواهد بود اما بازهم دلیلی برای افتتاح زودهنگام آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: حتی هواسازهای ایستگاه‌ها را نیز نتوانستند کامل کنند و صرفاً با نصب یک فن اصرار دارند نمایش دهند که سیستم هواساز کامل است. درصورتی که هواسازها اجزا دیگری نیز چون ایرواشر، دمپر و … دارد.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: تبعات چین افتتاحی در آینده برای مترو باقی خواهد ماند و دریغ از اینکه فرصت کافی و منابع مالی لازم در اختیارشان بود تا حداقل یک دستگاه هواکش میان تونلی راه اندازی کنند اما نتوانستند، جدا از اینکه به عنوان دبیر کمیسیون این موضوع را پیگیری خواهم کرد به عنوان یک شهروند مطلع که سابقه ۱۰ ساله فعالیت در مترو را دارم تلاش خواهم کرداعضای شورای شهر را از نتیجه این گونه اقدامات آگاه کنم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید