جواد امام:

می‌خواهند از اختلاف میان اصلاح‌طلبان سوءاستفاده کنند

کدخبر: ۲۹۵۴۱۸
اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان بدلی لزوما افرادی نیستند که قصد عبور از نظام را دارند بلکه کسانی هم هستند که به هر قیمت و برای منافع شخصی، دنبال‌ حضور در قدرت هستند، گفت: مردم به‌راحتی اصلاح‌طلبان بدلی را از اصلاح طلبان واقعی تشخیص می‌دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جواد امام با بیان اینکه من جریان سومی را در کشور سراغ ندارم که حرف جدیدی داشته و تشکیلاتی را ایجاد کرده باشد، اظهار کرد: در حال حاضر وقتی از  جریان سوم صحبت می‌شود، منظور جریان احمدی نژاد است که در واقع همان اصولگرایان هستند که فرار رو به جلو را انتخاب کرده و با فریب افکار عمومی، وارد صحنه شده اند. به جز این، جریانی دیگر مدعی جریان سوم نشده است.

وی ادامه داد: برای بررسی اینکه چه جریانی می تواند به عنوان جریان سوم در کشور فعالیت کند اول باید ببینیم این جریان واقعیت دارد یا نه. به هر حال سوابق فعالان سیاسی در کشور مشخص بوده و آنها متعلق به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا بوده‌اند. اگر جریان سومی قصد ظهور دارد، اول باید خود را به جامعه بشناساند، البته جریانی هم دنبال عبور از جمهوری اسلامی است که هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان در مقابل آنها هستند. آنها و همچنین کسانی که از تحریم انتخابات صحبت می‌کنند،  نمی‌توانند در چارچوب نظام فعالیت کرده و با ایجاد جریان سوم، منافع و مصالح مردم را دنبال کنند.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران همچنین با بیان اینکه مردم کسانی که بخواهند با پرچم دیگری وارد انتخابات شوند را به خوبی تشخیص می‌دهند، تصریح کرد: اگر از اصلاح‌طلبان کسانی بخواهند از نظام عبور کنند، دیگر نمی‌توانند نام خود را اصلاح‌طلب بگذارند. ممکن است کسانی بخواهند از اختلاف میان اصلاح‌طلبان سوءاستفاده کنند، اما مردم به‌راحتی اصلاح‌طلبان بدلی را از اصلاح‌طلبان واقعی تشخیص می‌دهند.

امام در پاسخ به این پرسش که شما افرادی منسوب به اصلاح‌طلبان که قصد تحریم انتخابات را دارند، را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانید، گفت: اصلاح‌طلبان بدلی لزوما افرادی نیستند که قصد عبور از نظام را دارند بلکه کسانی هم هستند که به هر قیمت و برای منافع شخصی، دنبال‌ حضور در قدرت هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید