جدایی ترسناک بیرانوند

کدخبر: ۲۹۵۵۰۶
اقتصاد نیوز:در حالی که در شرایط عادی و اگر لیگ در زمان تعیین شده آغاز می‌شد بازیکنان باید خودشان را برای اولین بازی آغاز می‌کردند اما بازیکنان پرسپولیس همچنان به دنبال تیم جدید برای فصل آینده خود هستند.
جدایی ترسناک بیرانوند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود،بیرانوند که حضورش در تیم‌های اروپایی به داستان هزار و یک شب تبدیل شده گویا قسمت جدیدش از امروز آغاز شده است. عرب در آخرین جلسه‌ای که با دروازه‌بان ملی‌پوش قرمزها برگزار کرده بود اعلام کرد که او در پرسپولیس ماندنی خواهد شد. لیگ جدید و یک تیم جدید اما باز هم به عنوان مقصد بعدی او مطرح شده‌اند.

تفاوت این قسمت از داستان جدایی بیرانوند با قسمت‌های دیگر در این است که این قسمت می‌تواند برای آنها حکم یک فیلم ترسناک را داشته باشد. اگر بیرانوند واقعا پیشنهاد خارجی داشته باشد و حاضر شود با پرداخت مبلغ فسخ قراردادش پرسپولیس را ترک کند، پرکردن جای او در این برهه کار بسیار سختی خواهد بود. اکثر تیم‌ها بازیکنان خود را انتخاب کرده و تمرینات جدی‌شان را آغاز کرده‌اند. گرفتن دروازه‌بان اول یک تیم لیگ برتر کاری است محال و  غیرممکن. دروازه‌بان‌های خارج از لیست هم هیچ‌کدام در حد و اندازه‌ای نیستند که کالدرون بخواهد روی آنها به عنوان شماره یک تیمش حساب کند. شاید اگر بنا بر انتخاب بین گزینه‌های موجود باشد رادوشویچ از گزینه‌های موجود در بازار برای پوشیدن شماره یک بهتر باشد.

گزینه جذب یک دروازه‌بان خارجی بهتر هم پروسه‌ای زمان‌بر است که مشخص نیست پرسپولیسی‌ها بتوانند در این مدت کوتاه گزینه‌ای بهتر از رادوشویچ را برای درون دروازه پیدا کنند. به نظر می‌رسد که بهترین اتفاق برای پرسپولیس این است که یا پیشنهاد خارجی در کار نباشد و یا بیرانوند ریسک نیمکت‌نشینی در تیم دیگری را قبول نکرده و در پرسپولیس بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید