تهدید اروپا توسط رئیس دفتر رهبری

کدخبر: ۲۹۵۷۵۴
رئیس دفتر رهبری تلویحا اروپا را تهدید کرد که در صورت تداوم وضع موجود، ایران مانع صادرات مواد مخدر به اروپا نخواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمد محمدی گلپایگانی با بیان اینکه تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش یافته است، گفت:‌ اعلام کرده‌ایم که اگر اروپایی‌ها ما را اذیت کنند مانع صادرات مواد مخدر به اروپا نخواهیم شد تا مردم اروپا هم از این مواد استفاده بیشتری داشته باشند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به استفاده پیامبر از جوانان در منصب‌های مهم گفت: مصعب ابن عمیر جوانی غیرمسلمان بود که به اسلام گروید و در زمانی که ۲۰ سال داشت پیامبر وی را به مدینه فرستاد تا مردم را به اسلام هدایت کند.

وی ادامه داد: همچنین پیامبر جوان ۲۱ ساله را فرماندار مکه تازه فتح شده کرد که این شهر اولین نماز شهر را در مکه به جا آورد.

گلپایگانی ادامه داد: طبق گفته رهبری جوانان یکپارچه منشأ خدمت، شور، انقلاب و حتی اعتراض هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی گفت: البته جوانان باید از تجربیات افراد انقلابی بهره ببرند.

وی تاکید کرد: در این میان عده‌ای می‌گویند اگر به جوانگرایی اعتقاد دارید چرا فلانی را تغییر نمی‌دهید که منظورشان بنده بودم، معتقدم باید از تجربه کسانی که در این ۴۰ سال پس از انقلاب در خدمت کشور بودند استفاده کرد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه رهبری به آینده بسیار امیدوار هستند، گفت: کسی که آیه یأس بخواند یا خائن است یا ناآگاه.

وی با اشاره به اقدامی که اخیراً در توقیف نفت‌کش بریتانیایی انجام شده است، گفت: با این اقدام سر دشمنان را به خاک سائیدند و کشوری که پیش از این شاه بدون اجازه او کاری نمی‌کرد کارش به جایی رسیده که واسطه می‌فرستد و خواهش می‌کند که ما فلان کار را انجام دهیم.

گلپایگانی گفت: ذره‌ای ترس در شخصیت رهبری وجود ندارد و خدا را شاکریم که ایشان جایگزین حضرت امام شده‌اند.

وی تاکید کرد: آینده ایران بهتر از گذشته خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید