دو ویژگی مهم آیفون ۱۱

کدخبر: ۲۹۵۷۸۹
اقتصاد نیوز:طرفداران شرکت اپل برای معرفی و عرضه آیفون ۱۱ در مهر ماه ۱۳۹۸ با اشتیاق زیادی در انتظار هستند. به نظر می‌رسد اپل با برنامه‌ریزی ویژه‌ای در مورد iPhone ۱۱ به دنبال ایجاد غافلگیری بزرگ برای کاربران خود است.
دو ویژگی مهم آیفون ۱۱

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، هرچه به زمان معرفی رسمی آیفون ۱۱ نزدیک‌تر می‌شویم گمانه زنی‌ها در مورد این گوشی بیشتر می‌شود و رسانه‌های تخصصی فناوری با تلاش بسیار در به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از iPhone ۱۱ هستند. احتمالا اپل مانند سال گذشته یعنی زمان که تلفن‌های همراه سری X خود را معرفی کرد، جدیدترین مدل گوشی خود را نیز در چند مدل با ویژگی‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌کند.

 طبق اسناد منتشر شده از منابع قابل استناد، درگاه لایتینگ-Lightning port هم‌چنان در گوشی‌های آینده اپل وجود خواهد داشت. ولی به دلایلی کاربران نباید انتظار وجود درگاه USB-C را در آیفون ۱۱ داشته باشند. هرچند رفتار محافظه کارانه اپل در انتشار اطلاعات این گوشی هنوز اجازه نمی‌دهد با قطعیت در مورد ویژگی‌های آن سخن گفت.

 اپل تصمیم دارد از موتور لمس Taptic به جای لمس سه‌بعدی در پرچمدار آینده خود استفاده کند. اگرچه فناوری لمس سه‌بعدی در گوشی‌های iPhone XS و iPhone XS MAX به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفت، ولی عد‌ه‌ای از کارشناسان فناوری اشکالاتی را به آن وارد کردند و آن را دارای ضعف عملکردی دانستند. با وجود گرایش شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده تلفن همراه به استفاده از سنسور اثر انگشت روی نمایشگر، اما عدم وجود فناوری‌های پیشرفته برای ارائه بهترین عملکرد هنوز نظر همه کاربران را به سمت استفاده از این فناوری جلب نکرده است.

 لنز دروبین سلفی گوشی آیفون ۱۱ توانایی ضبط ویدئو با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را به دستگاه داده است. دروبین‌های زاویه دار تصاویر با کیفیت باورنکردنی را ثبت و به کاربران ارائه می‌کنند. با توجه به مشخصاتی تا کنون برای این گوشی عنوان شده است احتمالا جایگذاری تراشه A۱۳ به عنوان پردازنده iPhone ۱۱ برای طرفداران شرکت اپل تعجب آور نباشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید