دو انتصاب جدید در نیروی قدس سپاه

کدخبر: ۲۹۵۸۳۷
اقتصادنیوز :سرلشکر قاسم سلیمانی طی احکامی جداگانه حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،طی احکامی جداگانه از سوی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسن پلارک به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شدند.

در حکم سرلشکر سلیمانی به حسن پلارک آمده است: هم اکنون که بخش مهمی از طرح‌های در دست اقدام به پایان رسیده و مجموعه های ضروری دیگری نیز پایه گذاری شده است، ضمن قدردانی از این جهاد ارزمند الهی تان که انشالله مورد رضایت حق تعالی و قبول اهل بیت(ع) خواهد بود، جنابعالی را بعنوان مشاور و دستیار ویژه فرماندهی در امور زیر منصوب می‌کنم.

1- نظارت بر امر ستاد بازسازی عتبات عالیات بدون ورود به امور اجرایی اولا تشخیص ضرورت ها و اولویت ها؛ ثانیا بررسی مشاکل فی مابین ستاد و متولیان عراقی و ارائه آن به نیرو و کمک به حل و فصل و هماهنگی آنها.

2- کمک به عمق بخشی اقتصادی و فرهنگی در موضوع زائری خصوصا حماسه مهم و عظیم راهپیمایی اربعین حسینی(ع)

3- ارتباط با بخش های مهم مردمی دو طرف (عراق و ایران) تحت عنوان موکب‌های حسینی(ع) برای مساعدت در این امر اولا؛ اربعین، ثانیا؛ حوادث طبیعی دیگری همانند سیل، زلزله و ....

4- مشارکت در کمیته اقتصادی نیرو برای کمک به خنثی نمودن تحریم ها

5- عضویت در شورای فرماندهی نیرو. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید