واکنش سخنگوی دولت به انتشار لیست مدیران دوتابعیتی توسط یک نماینده مجلس

کدخبر: ۲۹۶۲۲۶
اقتصادنیوز: علی ربیعی در نشست خبری امروز به لیست مدیران دوتابعیتی که کریمی قدوسی منتشر کرد واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی دولت در ارتباط با انتشار لیستی که در آن گفته شده برخی از مدیران کشور دو تابیعتی هستند، اظهار کرد: به نظر من شان مجلس بالاتر از این است که لیستی بدین گونه در اختیار رسانه ها قرار گیرد.  شأن مجلس پیروی از شایعات بی اساس نیست.

وی ادامه داد: میدانم که نظر اکثریت مجلس و هیات رئیسه چیزی نبود که این کمیته ارائه کرد. این گزارش باید دارای مستندات باشد. گزارش تحقیق هم باید نحوه مشخصی را مراعات می کرد اما متاسفانه چنین چیزی نبود و به یکباره به رسانه ها گزارشی ارائه کردند.

سخنگوی دولت در همین راستا ابراز عقیده کرد: تیتر این اتفاقات را  هیاهو برای هیچ گذاشتم.

وی افزود: بسیار بی اخلاقی است اگر بخواهیم تصویری از مسئولین بدهیم که آنها وابسته به بیگانگان هستند تضیع حقوق  ملت مردم است.

سخنگوی دولت تاکید کرد:ما معتقدیم این گزارش صد در صد دروغ و نادرست است و از قوه قضاییه می خواهیم این موضوع را بررسی قانونی کند.

ربیعی با بیان اینکه  دولت از سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور استقبال می کند ، گفت: از سرمایه گذار خارجی و ایرانی های خاج از کشور استقبال  می‌کنیم.

وی ادامه داد:فارغ از اینکه این گزارش چه تاثیراتی داشته باشد و اینکه صحت آن  حداقل در خصوص دولتی ها فاقد ارزش است، می‌گویم که این قبیل اقدامات نباید فضای جامعه را متشنج کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید