هوای کشور خنک‌تر می شود یا گرم‌تر؟

کدخبر: ۲۹۶۳۵۱
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ۴ روزه در ۱۲ استان خبر داد و اعلام کرد هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه گرم‌تر می شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز برای برخی مناطق آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی رگبار باران همراه با صاعقه و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

از بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر،‌بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ابرناکی، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی 5 روز آینده برای نواحی شرقی کشور، شمال یزد، سمنان وزش شدید باد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود. در این مدت برای شمال کرمان ، شمال اصفهان، قم، تهران، البرز و همچنین بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور انتطار وزش باد شدید موقتی و کاهش کییت هوا انتظار می‌رود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما برای اکثر مناطق کشور پیش بینی شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید