وزیر ورزش باز هم خبرنگاران را متهم کرد !

کدخبر: ۲۹۶۹۵۵
اقتصاد نیوز:وزیر ورزش چند روز پیش خبرنگاران را عامل ایجاد حواشی ورزش اعلام کرده بود. بعد از این صحبت ها روابط عمومی این وزارتخانه سعی کرد موضوع را تلطیف کند و از خبرنگاران عذر خواهی کرد اما حالا امروز دوباره وزیر به خبرنگاران حمله کرده است.
وزیر ورزش باز هم خبرنگاران را متهم کرد !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از روز نو، مسعود سلطانی فر که در ماه های اخیر با شعارهایی از جمله وزیر پرسپولیسی و یا وزیر استقلالی مواجه شده و این اتفاق در صفحه های مجازی نیز برای او با پیشوند هشتگ اتفاق افتاده است در اظهارنظر صریحی گفت:« متاسفانه رسانه های ما در التهاب آفرینی و ایجاد استرس خیلی تند می روند. من واقعا دلم برای هواداران ورزش خصوصا فوتبال خیلی می سوزد که اخبار کذبی را برخی رسانه ها مطرح می کنند و تنها التهاب و استرس آفرینی می کنند.»

او در این باره ادامه داد:« ما مشکلات زیادی داریم و تنها عرصه ای که الان دارد به خوبی نشاط و شادی و شعف مردم را تامین می کند همین ورزش است. موفقیت های ورزشی باعث می شود مردم شاد شوند. بر اساس تحریم های ناعادلانه، فشار اقتصادی روی مردم وارد شده و بهتر است بی خود ایجاد استرس نکنند چرا که این رفتار آنها در تقابل با امنیت ملی است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید