تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!

کدخبر: ۲۹۶۹۷۵
اقتصاد نیوز:به تازگی تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 10 لو رفته که حاوی اطلاعات جدیدی از این دستگاه است.
تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، اخیرا رندرها و تصاویر بسیاری از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 فاش شده است. اکنون تصاویر جدیدی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که اطلاعات بسیاری را از آن فاش می کند. سامسونگ گلکسی Note 10 دارای صفحه نمایش امولد بسیار بزرگی است که تقریبا تمام سطح گوشی را پوشش می دهد. حاشیه باریکی تنها در بالا و پایین صفحه وجود داشته و حاشیه ها در قسمت چپ و راست گوشی به علت گرد بودن لبه ها، تقریبا به طور کامل حذف شده اند.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس دارای پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 855 پلاس متعلق به شرکت کوالکام هستند. این تراشه جدید در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 855، قدرت بیشتری تولید کرده و عملکرد بهتری دارد. حفره موجود در صفحه نمایش این دو گوشی نیز باز طراحی شده و از حفره های موجود در گوشی های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e کوچکتر است. هنوز اندازه دقیق صفحه نمایش این گوشی فاش نشده؛ با این حال به نظر می رسد این گوشی دارای بهترین نسبت صفحه نمایش به بدنه در میان سایر گوشی های سامسونگ است. اخیرا دو عکس تازه از این پرچمدار سامسونگ در دست کاربران در اینترنت منتشر شده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

اولین تصویر لو رفته، نمای کاملی از قسمت جلویی گلکسی Note 10 در اختیار بیننده قرار می دهد. در این تصویر باریکی حاشیه در قسمت بالایی گوشی کاملا مشخص است. همچنین با مشاهده این تصویر می توان دریافت که حفره مخصوص دوربین سلفی این گوشی برخلاف پرچمداران قبلی سامسونگ، در میانه صفحه نمایش قرار گرفته است.

16d9d74295c18633_1564565934.8441_compressed

تصویر دوم نیز نمایی از قسمت جلویی را نشان می دهد؛ با این حال بخش هایی از صفحه نمایش به دلیل فاش نشدن محتوای چت کاربر، مخفی شده است. با این همه این تصویر نیز گویای اطلاعات دقیقی از این گوشی است.

16d9d74295c18633_1564568003.0515_compressed

سامسونگ در تاریخ 7 آگوست در کنفرانسی در نیویورک از گوشی های جدید خود، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رسما رونمایی می کند. احتمالا در روز معرفی شاهد آغاز پیش فروش آن ها باشیم. شایعات به عرضه این محصولات در تاریخ 23 اوت اشاره می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید