حمایت جمعی از مدیران مسئول روزنامه‌ها از محمدجواد ظریف

کدخبر: ۲۹۸۱۲۲
اقتصادنیوز: جمعی از مدیران مسئول روزنامه‌های سراسری با حضور در وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر امور خارجه، حمایت خود را از مسئول سیاست خارجی کشور اعلام کردند.
حمایت جمعی از مدیران مسئول روزنامه‌ها از محمدجواد ظریف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،آنها در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات وزیر امور خارجه و محکومیت اقدام دولت آمریکا در تحریم ظریف، حمایت خود را از مسئول سیاست خارجی کشور اعلام کردند. 

سید محمود دعایی، علیرضا بختیاری، مصطفی کواکبیان، محمدعلی وکیلی و مهدی رحمانیان، مدیران مسئول روزنامه‌های اطلاعات، دنیای‌اقتصاد، مردم‌سالاری، ابتکار و شرق از جمله حاضران این دیدار بودند. 

پیش از این دیدار، سید محمود علوی، وزیراطلاعات به همراه معاونان این وزارتخانه بعدازظهر امروز در وزارت امور خارجه حضور یافتند.

در این دیدار، وزیر و معاونان وزارت اطلاعات، ضمن محکومیت تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی «محمدجواد ظریف» و دستگاه دیپلماسی کشور تشکر و قدردانی کردند. 

پیش از این، رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن حضور در وزارت امور خارجه، تحریم ظریف را محکوم کرده و از خدمات وی تقدیر کرده بودند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید