همکاری‌ علی نصیریان با مهرجویی بعد از چهل سال

کدخبر: ۲۹۸۲۱۰
اقتصاد نیوز:بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» گفت: لامینور همکاری من و داریوش مهرجویی بعد از چهل سال است، این اتفاق برای شخص من بسیار لذت‌بخش است که می‌خواهم بار دیگر با مهرجویی کار کنم.
همکاری‌ علی نصیریان با مهرجویی بعد از چهل سال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از میزان، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها چندین پیشنهاد متفاوت را از سینما و تلویزیون دارم که در حال بررسی آنها هستم، اما از تئاتر هنوز پیشنهادی نداشته و قصد حضور در آن را هم ندارم. 

وی درباره حضور در فیلم سینمایی «لامینور» تاکید کرد: این فیلم همکاری من و داریوش مهرجویی بعد از چهل سال است، این اتفاق برای شخص من بسیار لذتبخش است که می‌خواهم بار دیگر با مهرجویی کار کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی «مسخره باز» در مورد نقش خود در فیلم جدید داریوش مهرجویی اضافه کرد: واقعیت امر هنوز فیلمنامه به دست من نرسیده و آن را نخوانده‌ام اما کلیت داستان برایم توضیح داده شده و می‌دانم که یکی از نقش‌های اصلی اثر بر عهده من است. 

وی حضور خود در فیلم «لامینور» را قطعی اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه فیلمنامه را نخوانده ام اما به سبب همکاری با مهرجویی قرارداد را امضاء کرده و منتظرم تا فیلمبرداری اثر آغاز شود، البته هنوز خبری از سوی گروه درباره زمان فیلمبرداری اعلام نشده است. 

بازیگر سریال «برادرجان» کیفیت همکاری خود با مهرجویی را اینگونه توصیف کرد: بعد از دهه‌ها فعالیت بار دیگر من و مهرجویی به هم رسیده ایم، این خود اتفاق شیرینی است، به نظرم فیلم مهرجویی کار خوبی می‌شود، شاید یکی از بهترین‌ فیلم‌های اخیر او همین «لامینور» خواهد بود. 

نصیریان در همین راستا خاطرنشان کرد: امسال پیشنهادات نسبتاً پررنگی در عرصه سینما داشته ام، مهمترین آنها همین لامینور است، منتها سعی می‌کنم اول از همه فیلمنامه یا طرح را بخوانم و مهمتر از آن کارگردان برایم بسیار مهم است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید