پاسخ ربیعی به صحبت‌های پمپئو؛ حتی مفهوم شب «تیشا بئاو» را هم نمی‌فهمد

کدخبر: ۲۹۸۲۸۷
اقتصادنیوز؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت نوشت: پمپئو حتی مفهوم شب «تیشا بئاو» را نمی‌فهمد که اگر می‌دانست رژیم اسرائیل همان شومی بزرگ است که بر یهودیان و مسلمانان فلسطین سایه افکنده و باید برای رهایی از آن شومی دعا کرد.
پاسخ ربیعی به صحبت‌های پمپئو؛ حتی مفهوم شب «تیشا بئاو» را هم نمی‌فهمد

به گزارش اقتصادنیوز بخه نقل از مهر؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در پیامی که در صفحه مجازی منتشر کرد نسبت به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: «پمپئو باز هم با فقدان سواد تاریخی، در مقابل پیام حج رهبری معظم با اشاره به شب "تیشا بئاو" به مسئله فلسطین و یهودیان پرداخته و نهیب زدن بر سر رژیم کودک کش اسرائیل - که فریضه امت مسلمان در حج است- را منافی با آیین " شب "تیشا بئاو" دانسته است.

پمپئو نه جامعه ایران را می‌شناسد که شهروندان یهود جایگاه خاص خود را در دل آن دارند و نه تاریخ می‌داند که شهروندان یهودی ما در همه قرون اسلامی و پیشا اسلامی آیین‌های دینی خود را در کمال آزادی به جا آورده و می‌آورند.

پمپئو حتی مفهوم شب تیشا بئاو را هم نمی‌فهمد که اگر می فهمید رژیم اسرائیل همان شومی بزرگ است که به یکسان بر یهودیان و مسلمانان فلسطین سایه افکن شده و باید برای رهایی از آن شومی دعا کرد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید