جزئیاتی از قتل زن و دختر در بلوار فردوس

کدخبر: ۲۹۸۲۹۶
اقتصادنیوز؛ رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از بازداشت پدر خانواده در رابطه با قتل همسر و دختر نوجوانش خبر داد.
جزئیاتی از قتل زن و دختر در بلوار فردوس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته بود که فردی با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو فقره قتل در بلوار فردوس خبر داد.

وی ادامه داد: سریعا ماموران عملیات کلانتری در محل اعلام شده که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی بود حاضر شده و با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند فرد تماس گیرنده از بستگان مقتولان است؛ و پس از مراجعه این فرد به آپارتمان مذکور، مشخص شد براساس قرائن موجود خانم جوان و دختر ۱۳ ساله اش خفه شده‌اند.

وی افزود: بنابر گزارشات واصله، اجساد داخل اتاق خواب های شخصی مقتولان کشف شده است و به ترتیب آنها خانم ۴۸ و دخترش ۱۳ سال سن داشت، همچنین در محل حادثه مردی هم حضور داشت که خودش را همسر و پدر دو مقتول معرفی کرد.

این فرد ۵۰ ساله در برابر ماموران کلانتری گفت: ۵۰ سال سن دارم و در سال ۷۸ با مقتول که دخترخاله‌ام و خانه‌دار است ازدواج کردم. هشت سال در این آپارتمان سکونت داریم و خودم کارمند شرکت خودروسازی  هستم. صبح به محل کار مراجعه کردم و قرار بود امروز به تبریز مسافرت کنیم. ظهر به خانه رسیدم و وسایل مان را جمع کردیم و با کمک دخترم به پارکینگ بردم.

این مرد در حالیکه اشک می‌ریخت ادامه داد: وسایل را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتیم و همینکه می خواستیم حرکت کنیم، یک جلسه کاری پیش آمد و مجبور شدم به محل کارم بازگردم. دو ساعت بعد با خانه تماس گرفتم که بگویم برای رفتن آماده شوند. قرار بود به خانه خواهرم در تبریز و از آنجا به ترکیه برویم. کسی جوابگو نشد و با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم که او هم پاسخی نداد.

مرد ۵۰ ساله ادامه داد: با برادرم تماس گرفتم و گفتم به آنجا برود تا قبل از رسیدن من اگر اتفاقی افتاده است کاری انجام دهد که هنگام رسیدن او مشخص شد درب آپارتمان نیمه باز است و کلید نیز پشت در بود. خانه هم به هم ریخته به نظر می‌رسید و وقتی برادرم به اتاق‌ها مراجعه کرد با جسد همسر و دخترم مواجه شد.

با بررسی های اولیه آپارتمان مشخص شد، چیزی از محل سرقت نشده است و به هم ریختگی خانه نیز ساختگی به نظر می‌رسید. بنابراین گزارش، با دستور قاضی کشیک قتل پایتخت، اجساد به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی فوت منتقل شده‌اند و پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده در بازداشت به سر می‌برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید