پرت کردن «بی ام و» گرانقیمت به رودخانه +عکس

کدخبر: ۲۹۸۴۲۴
اقتصاد نیوز:یک پسر سی و سه ساله هندی به خاطر لجبازی با پدرش بی ام و گرانقیمت خود را به رودخانه انداخت. به نظر می‌رسید این هدیه تولد که از سمت پدرش به این پسر داده شده بود، باب طبعش نبوده است.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از انتخاب،این ماجرای عجیبی نیست و برای بسیاری از افراد هم رخ داده که از هدیه تولد خود رضایت نداشته باشند، اما کمتر فردی پیدا می‌شود که هدیه‌ای به گران قیمتی یک ماشین را به خاطر لجبازی نابود کند.

1155523_847

شاید اگر والدینتان برای شما یک لباس، کیف یا کفش بخرند که دوستش ندارید نهایت کاری که می‌کنید این باشد که در بخش‌های پشتی کمد خود قرارشان دهید یا نهایتا به فرد دیگری ببخشید. اما این که یک ماشین مثل بی ام و هدیه بگیرید و به علت لجبازی ماشین را داخل رودخانه پرت کنید کمی عجیب است.

ماجرا از این قرار است که پسر جوان از پدرش جگوار می‌خواسته، اما پدرش برای او بی ام و می‌خرد، در نتیجه این پسر ماشین را به اعماق رودخانه پرتاب می‌کند تا بگوید به این خرید معترض است، اما این همه ماجرا نبود. درواقع این پسر از تمامی مراحل کار خود فیلمبرداری کرد. براساس گزارش‌ها، وی توسط پلیس بازداشت شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا وی به طور رسمی دستگیر شده است یا خیر. علت دستگیری هم نیاز به توضیح ندارد. به هر حال پرت کردن ماشین به رودخانه و منتشر کردن فیلم ان در اینترنت، فارغ از جنبه آلودگی زیست محیطی، باعث تشویق برخی کاربران به تقلید از چنین رفتاری می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید