آزادی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد با کمک کمیته صلح و سازش

کدخبر: ۲۹۸۶۵۷
اقتصادنیوز: به مناسبت عید قربان و عید غدیر ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد در استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه میزان بدهی این افراد بیش از دو میلیارد تومان بوده، گفت: با همکاری کمیته صلح و سازش یک میلیارد تومان از این بدهی بخشیده و مابقی پرداخت شد.

وی افزود: سال گذشته ۳۱۹ نفر زندانی جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند که این تعداد در سالجاری ۱۱۲ نفر با رقم ۵ میلیارد تومان بوده است.

جمیاری بیان کرد: هم اکنون ۴۴۸ زندانی جرایم غیر عمد در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نیازمند حمایت‌های مالی خیران است.

همچنین حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کسانی که امروز آزاد شدند باید با عبرت از دوران در بند خود به فکر جبران این ایام باشند.

وی افزود: مهم اینست که انسان برگردد و اشتباهات خود را تکرار نکند و باید زندانیان آزاد شده از این فرصت‌ها استفاده کنند.

حجت السلام غلامرضا مزارعی، رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هر یک از زندانیان برای نظام دارای ظرفیت‌های متفاوت هستند و در آینده نزدیک اتفاقات خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مرخصی آن‌ها پیش خواهد آمد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید