صهیونیست ها رئیس جنبش حماس در نوار غزه را تهدید به ترور کردند

کدخبر: ۲۹۸۶۹۱
اقتصاد نیوز: رئیس حزب "آبی و سفید" رژیم صهیونیستی یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه و دیگر رهبران مقاومت را تهدید به ترور کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ؛ "بنی گانتس" رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی به یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه و دیگر گروه‌های مقاومت درخصوص هرگونه اقدامی علیه این رژیم هشدار داد.

گانتس گفت: السنوار باید از گذشته درس بگیرد. کسی به نام احمد الجعبری بود که با خودروی خود از نقطه "الف" به نقطه "ب" حرکت کرد اما هرگز به مقصدش نرسید. اگر لازم باشد، این کار را بار دیگر انجام می دهیم.

گانتس "آمادگی خود برای برای برقراری یک آتش بس طولانی مدت در صورت پیروزی در انتخابات آینده پارلمانی به دو شرط" اعلام کرد و گفت: "شرط اول برقراری آرامش کامل بدون ارسال هرگونه بالن یا بادبادک یا موشک و شرط دوم بازگرداندن اسیران اسرائیلی به خانواده های آنها" است.

جوانان فلسطینی در ابتکار عملی اقدام به ارسال بالن ها و بادبادک های آتش زا به سمت فلسطین اشغالی می کنند که تاکنون باعث آتش سوزی در مزارع و مناطق اشغالی و خسارت گسترده به صهیونیست ها شده است.

یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه روز گذشته سران اشغالگر صهیونیست را به شدت تهدید کرد و وعده داد که ارتش اسرائیل را در مرزهای نوارغزه در هم بشکند و شهرک های صهیونیست نشین را با هزاران موشک هدف قرار دهد.

پیگرد پنجمین وزیر فاسد کابینه نتانیاهو

دادستان کل رژیم صهیونیستی از عزم خود برای پیگرد "حاییم کاتس" وزیر رفاه اجتماعی این رژیم به اتهام فساد خبر داد.

کاتس با اتهام کلاهبرداری و خیانت در امانت به خاطر طرح قانونی روبرو است که یک بازرگان از آن به نفع خودش استفاده کرده است. این بازرگان به نام "مردخای بن آری" مدیریت سرمایه گذاری های کاتس را برعهده داشته است.

تصمیم برای پیگرد کاتس بعد از تحقیقات درباره همکاری کاتس با این بازرگان گرفته شد.

کاتس عضو حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل است که خود نیز با پرونده های فساد مشابهی درگیر است.

رسانه های رژیم صهیونیستی دیروز گفتند که اگر کیفرخواست علیه کاتس صادر شود، باید استعفا کند اما اگر از این کار سرباز زند، نخست وزیر باید او را برکنار کند.

به نوشته این رسانه ها، کاتس پنجمین وزیر کابینه نتانیاهو باشد که کیفرخواست علیه او صادر می شود. این وزیران شال نتانیاهو نخست وزیر و وزیر جنگ، آریه درعی وزیر امور داخلی، یعکوف لیستمن وزیر بهداشت، دیوید امسالم وزیر اطلاع رسانی و حاییم کاتس وزیر رفاه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید