انتقال جسد کارگر جان باخته در بازار ستاره قشم به بابل

کدخبر: ۲۹۹۰۴۴
اقتصادنیوز: مدیر بازار بین‌المللی ستاره قشم گفت: جسد نیروی تاسیساتی این مجتمع که بر اثر برق گرفتگی پله برقی جان باخته بود جهت خاکسپاری به بابل منتقل می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، عبدالحسین جلالی گفت: «امیرحسین ذهنی» متولد ۱۳۶۶ از دهم مردادماه ۱۳۹۴ به عنوان نیروی تاسیسات، حفظ، نگهداری و تعمیرات پله برقی در بازار ستاره قشم مشغول به کار بوده است.

وی افزود: «ذهنی» صبح امروز در زمان تعطیلی بازار اقدام به روغن کاری پله برقی نمود و هنگامی که در چاله قرار داشته بواسطه عرق بدن دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیر بازار ستاره قشم ادامه داد: نشست اضطراری هیئت امنای بازار در اسرع وقت تشکیل و بررسی‌های لازم انجام شد.

جلالی با بیان اینکه متوفی از پوشش‌های بیمه‌ای تامین اجتماعی، مسوولیت و عمر برخوردار بوده است، عنوان کرد: اقدامات قانونی و بیمه‌ای از سوی مجتمع انجام شده است.

وی گفت: خانواده متوفی از طریق دادمادشان که در جزیره سکونت دارد در جریان حادثه قرار گرفته‌اند و جهت انجام امورات قانونی عازم جزیره هستند تا پیکر وی را فردا برای خاکسپاری به بابل منتقل کنند.

مدیر بازار ستاره قشم عنوان داشت: مدیریت بازار علاوه بر انجام وظایف قانونی، در راستای عمل به تعهدات انسانی و تسلی بخشی به خانواده متوفی آماده هرگونه همکاری با آنان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید