در سه‌ ماهه‌ ابتدایی سال جاری چند پیامک ارسال شد؟

کدخبر: ۲۹۹۱۱۹
اقتصاد نیوز:تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۱ میلیارد در همراه اول، چهار میلیارد در ایرانسل و ۵۶ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.
در سه‌ ماهه‌ ابتدایی سال جاری چند پیامک ارسال شد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، اگر چه با  ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌هایی که تا پیش از این با استفاده از تلفن و گوشی‌های همراه انجام می‌شد، به فضای مجازی و بهره‌گیری از اینترنت منتقل شده است، اما هنوز هم در صورتی که استفاده از پیام‌رسان‌های اینترنتی میسر نباشد، افراد از برقراری تماس و ارسال پیامک برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۵۷ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۶ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، ۴۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۲۳۴ عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۱۵۵ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۸۳۵ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۴۴۱ عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع ۶۳۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۹۱۳ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، ۳۹۴ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۷۰ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، ۵۶ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۰۲ عدد بوده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید