ابرسلاح وحشتناک چینی علیه تظاهرکنندگان + عکس

کدخبر: ۲۹۹۱۶۵
اقتصاد نیوز:تمرینات پلیس چین با سلاح جدید شوک برقی برای مبارزه با تظاهرکنندگان انجام شد.
ابرسلاح وحشتناک چینی علیه تظاهرکنندگان + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیلی میل، پلیس چین تمرینات با سلاح جدید شوک برقی برای مبارزه با تظاهرکنندگان را به انجام رساند.

این تمرینات در نزدیکی مرز هنگ‌کنگ برگزار شد. اگر این سلاح جدید مجهز به شوک برقی باشد، میتواند ایجاد سوختگی شدید کند. با توجه به اینکه این سلاح دارای میله های الکتریکی بلند تقریبا دو و نیم متری است ، می توان حدس زد که از آن به عنوان نوعی نیزه شوک برقی برای به دام انداختن گروهی از تظاهرکنندگان  و یا برای کنترل جمعیت استفاده خواهد شد.

تظاهرات در هنگ‌کنگ بیش از دو ماه است که ادامه دارد. تظاهرات هفته‌های اخیر در هنگ کنگ در اعتراض به مقررات جدید در مورد استرداد متهمان از هنگ کنگ به چین آغاز شد. این مقررات اگرچه لغو شد، اما اعتراضات به مرور به حرکت گسترده‌تری برای دمکراسی بدل گشت.

سلاح چینی ها

​هنگ‌کنگ طی هفته‌های اخیر صحنه اعتراض مخالفان لایحه لایحه استرداد مجرمین به چین بوده است. معترضان در هنگ کنگ اعتقاد دارند طبق توافق سال 1997 بین بریتانیا و چین، پکن با اعطای برخی آزادی‌ها مانند سیستم قضایی مستقل و آزادی بیان هنگ کنگ موافقت کرده، اما طرح استرداد برخی مجرمان به  چین ناقض این توافق و احتمالاً مقدمه‌ای برای دخالتهای بیشتر چین خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید