زمان خداحافظی‌ کریستیانو رونالدو از فوتبال

کدخبر: ۲۹۹۵۲۳
اقتصاد نیوز:ستاره پرتغالی یوونتوس ممکن است سال آینده کفش‌های خود را بیاویزد.
زمان خداحافظی‌ کریستیانو رونالدو از فوتبال

به گزارش اقتصاد نیوز، کریستیانو رونالدو ۳۴ ساله که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در یوونتوس در ۴۳بازی ۲۸ گل برای بانوی پیر به ثمر رساند و به این تیم برای کسب هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A. ایتالیا کمک کرد، می‌گوید ممکن است سال آینده به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد یا اینکه ممکن است تا چهل سالگی و حتی بیشتر از آن به بازی‌اش ادامه دهد.

برنده پنج توپ طلا در گفتگو با شبکه تلویزیونی «ایندپندنته» پرتغال در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی بازنشسته خواهی شد؟»، گفت: به این موضوع فکر نکرده‌ام. شاید سال آینده بازنشسته شوم، اما ممکن هم است که تا ۴۰ یا ۴۱ سالگی بازی کنم. واقعاً نمی‌دانم که چه زمانی بازنشسته خواهم شد. چیزی که همیشه می‌گویم این است که از لحظه باید لذت برد. باید از بازی کردنم لذت ببرم.

رونالدو که در کنار کسب عناوین انفرادی متعدد، تا کنون عناوینی همچون پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (چهار قهرمانی با رئال مادرید و یک قهرمانی با منچستریونایتد)، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سری A. ایتالیا را تجربه کرده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: آیا بازیکنی هست که رکورد‌های بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد؟ فکر نمی‌کنم چنین فوتبالیستی وجود داشته باشد که رکورد‌های بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید