وداع حسینی با سکانداری دستگاه تعلیم و تربیت

کدخبر: ۳۰۰۳۶۲
اقتصادنیوز : سید جواد حسینی پس از معرفی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش توسط رئیس‌جمهور به مجلس، در پیامی از همه ذی‌نفعان دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پس از معرفی محسن حاجی میرزایی به عنوان گزینه سکاندار وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی از همه ذی‌نفعان آموزش و پرورش قدردانی کرد.

در متن پیام حسینی آمده است: با اهدای سلام و ادای احترام؛ توفیق خدمت به نظام تعلیم و تربیت هماره از افتخارات اینجانب بوده است و حضور در وزارت آموزش و پرورش به عنوان سرپرست در مدت نزدیک به سه ماه با اعتماد رئیس جمهور از الطاف الهی به اینجانب بوده که خداوند منان را به پاس تعهد به خدمتگزاری‌ام و تداوم این راه  سپاس می‌گویم.

در این مدت تلاش کردم تا با بهره‌گیری از خرد جمعی صاحب نظران حوزه علوم تربیتی، سرمایه ارزشمند فکری نیروی انسانی و ظرفیت‌های درونی آموزش و پرورش و همچنین بر اساس اسناد تحولی بالادستی و حیطه‌های مختلف مدیریتی در وزارت انسان‌ساز آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی گام بردارم و آماده‌سازی مدارس برای آغاز شکوهمند سال تحصیلی، پیگیری مطالبات همکاران عزیز و بازنشستگان ارجمند و همچنین اجرای مرحله دوم نظام رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن مراحل مختلف سند تحول بنیادین را سرلوحه کاری خود قرار دهم. 

اکنون که با صلاحدید رئیس‌جمهور محترم در دولت تدبیر و امید، سکان هدایت بزرگترین دستگاه فرهنگ‌ساز کشور به یکی از خادمان اصلی این نهاد جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی سپرده شده است؛ ضمن اعلام حمایت از گزینه معرفی شده دولت، از محضر شما همکاران گرامی و تلاشگرم در سراسر ایران عزیز به خاطر کاستی‌ها و تقصیرهای سهوی و احتمالی حلالیت می‌طلبم و با سپاس از درگاه احدیت در کسوت ارجمند معلمی، خدمتگزار مردم شریف  ایران خواهم ماند.

در پایان با قدردانی متواضعانه از همراهی مدیران ارشد ستادی و استانی، معلمان و مدیران ارجمند مدارس، والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، از درگاه خداوند متعال ضمن آرزوی عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای مقام معظم رهبری مدظله العالی، ریاست محترم جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عموم خدمتگزاران به ملت غیور ایران، به ویژه فرهنگیان عزیز آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی دارم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید