نسخه عجیب کالدرون برای پرسپولیس

کدخبر: ۳۰۰۹۱۵
اقتصاد نیوز: پرسپولیس دیشب در دومین بازی لیگ در تبریز مغلوب تراکتور سازی شد.
نسخه عجیب کالدرون برای پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود،در تیم پرستاره پرسپولیس، یکی از مشکلات این تیم تعداد کمِ گل و پاس‌گل مدافعان کناری این تیم بود. در فصل گذشته محمد نادری در ۱۲ مسابقه‌ای که برای پرسپولیس بازی کرد، هیچ گلی نزد و هیچ پاس گلی هم نداد. آمار شایان مصلح هم مشابه نادری بود؛ با این تفاوت که در یک بازی کمتر نسبت به این بازیکن حضور داشت. در سمت راست پرسپولیس هم مهدی شیری خرید جدید این تیم گلی نزده بود و فقط یک پاس‌گل آن هم در اولین بازی‌اش برای پرسپولیس داده بود.

در حالی که در لیگ هجدهم مدافعان کناری سپاهان، ۹ پاس گل داده بودند و ۳ گل زدند. همچنین مدافعان کناری استقلال ۲ گل زدند و ۴ پاس‌گل دادند. یا دفاع چپ و راست تراکتور که مجموعا۶  گل زدند و ۸ پاس‌گل به نام آن‌ها ثبت شد. اتفاقی که ضعف دفاع کناری‌های پرسپولیس را در این فاکتورها برجسته‌تر می‌کند.

در اولین مسابقه فصل جدید به نظر می‌رسید با حضور کالدرون، این مشکل پرسپولیس رفع شده است. نادری در همان مسابقه نخست،  ۲ پاس‌ کلیدی داد که اگر مهاجمان پرسپولیس دقت بیشتری به خرج می‌دادند، نادری می‌توانست به نام خودش پاس گل ثبت کند. اما در هفته دوم، مجددا دفاع کناری‌های این تیم در خلق موقعیت ناموفق بودند.

عملکرد دفاع کناری‌های پرسپولیس به قدری برای کالدرون ناامیدکننده بود که هر دو بازیکن را تعویض کرد. در حالی که نزدیک به سی دقیقه تا پایان مسابقه زمان مانده بود، مهدی شیری از بازی بیرون رفت تا سیامک نعمتی جای او را در دفاع راست پر کند. دو دقیقه بعد از آن هم دفاع چپ این تیم یعنی محمد نادری تعویض شد و وحید امیری تا پایان مسابقه به این منطقه فرستاده شد تا امیری و نعمتی از دفاع به ساخت موقعیت کمک کنند. البته این دو بازیکن هم موفق نبودند و این برنامه کالدرون مقابل تراکتور جواب نداد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید