مرزبانی از ایران همزمان توسط نیروی انتظامی سپاه و ارتش انجام می‌شود

کدخبر: ۳۰۰۹۳۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مرزبانی از ایران با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود گفت: حضور مرزبانان ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران گسترده است.
مرزبانی از ایران همزمان توسط نیروی انتظامی سپاه و ارتش انجام می‌شود
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران در مهدی‌شهر اظهار داشت: امروز مرزبانان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر هم‌رزمان کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول حراست و حفاظت از مرزهای طولانی و وسیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به گستردگی حضور مرزبانان ارتش در مرزهای کشورمان افزود: نیروی زمینی ضمن اینکه در غرب کشور به‌صورت گسترده حضور دارد؛ از اوایل امسال در شرق کشور و گستره وسیعی از مرزهای کشور نیز مستقر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ما امروز در کنار مرزبانی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، مرزبانی را به‌صورت مکانیزه و توأم با به‌کارگیری انواع تکنولوژی‌های روز انجام می‌دهیم.

امیر حیدری با تأکید بر اینکه حضور ما در مرزها و به‌کارگیری این تکنولوژی‌ها به معنی احساس خطر نیست تصریح کرد: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران کاملاً امن است؛ اما [شرایط] اقتضا می‌کند که هوشیاری خود را در مرزهای کشور حفظ کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر آمادگی نیروهای مرزبانی با حضور و استقرار در مرزها به منصه ظهور می‌رسد که این مهم به‌خوبی در حال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سامانه باور 73 برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک «باور» بود؛ به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم خوداتکایی کشورمان در صنایع دفاعی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند همه نیروهای مسلح کشور که ولایتمداری در آنان ریشه دارد؛ این فرموده فرمانده کل قوا را نصب العین قرار داده‌اند.

امیر حیدری اضافه کرد: امروز ما (نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران) در تمام زمینه‌های عرصه تجهیزات دفاعی، تجهیزاتی خلاقانه و نوآورانه داریم.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد اقتضا می‌کند که تجهیزات خود را معرفی و اعلام کنیم؛ اما در برخی موارد نیز صلاح بر این است که توانمندی‌های دفاعی ایران پنهان بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید