نطق نماینده مجلس در انتقاد از ذوالقرنین خطاب کردن رئیسی/ به احمدی‌نژاد هم گفتید از یاران امام زمان است چه شد؟

کدخبر: ۳۰۱۱۵۴
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از عملکرد برخی روزنامه‌ها تاکید کرد که آنها که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند همراه با صدای آمریکا و بی بی سی می‌گویند که این دولت از ارزش افتاده است و این مجلس کارایی لازم را ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، جهانبخش محبی‌نیا  در نشست علنی امروز(یکشنبه 10 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: یک آسیب کلان که سرطانی بوده و بسیار خطرناک است در قالب سناریوی کواتوریزه کردن جامعه سیاسی از طرف آمریکایی‌ها، جامعه ایران و دارایی‌های آن را در معرض برنامه‌های آنارشیسم قرار داده است و بی سر و صدا هم اجرا می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مبانی نظری این سناریو توسط دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور اجرا می‌شود، اما این مبانی نظری توسط عده‌ای اجرایی می‌شود که خود را از همه انقلابی‌تر می‌دانند و این یک داستان عجیبی است.

وی تصریح کرد: ما در دوران راهنمایی معلم بسیار سختگیری داشتیم که فراخوانده شد، همه دانش‌آموزان از خوشحالی گریه می‌کردند، من که شاگرد خوبی بودم هم گریه می‌کردم تا جاییکه مدیر گفت باید با مسئولان صحبت کنیم تا فرصتی برای این معلم خلق شود وقتی موضوع جدی شد دست از گریه برداشتیم خیلی عجیب است چون الان گریه دشمنان قسم خورده با کسانی که ادعای انقلابی گری می‌کنند به یک کاسه ریخته می‌شود.

محبی نیا یادآور شد: آنها دست به دست هم داده‌اند تا مجاهدت‌های ملت ایران را به هرز بکشانند. ما برای اداره جامعه نهادی به اسم دولت و مجلس داریم، شما ببینید برای اینکه این نهادها را فاقد ارزش نشان دهند کدام جریانات به هم می‌رسند. کدام روزنامه‌ها که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند همراه با صدای آمریکا و بی بی سی می‌گویند که این دولت از ارزش افتاده است و این مجلس کارایی لازم را ندارد. طرح کواتوریزه کردن که آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند در اینجا مصداق پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی عجیب است کسانی که امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش نشان می‌دهند اما برای برخی دوستان لقب ذوالقرنین می‌دهند همین آقایان تا دیروز به مرحوم هاشمی می‌گفتند پیغمبری است در نهایت چه برندی برای وی ساختند، همین آقایان می‌گفتند آقای احمدی‌نژاد جزء آن 313 نفر یاران ولی عصر(ع) بوده که وی را کشف کردیم.

محبی نیا افزود: من از این دوستان که قلم خوبی دارند خواهش می‍‌کنم نگاهشان در راستای پیاده کردن اهداف دشمنان نباشد. یا ما نشستی می‌رویم آقایی که نه جبهه بوده و نه با شهدا بوده است و نه قبل از انقلاب یک مرگ بر شاه گفته است میکروفن را به دست می گیرد نه به فرماندار، نه نماینده مجلس نه امام جمعه و نه رئیس قوه قضائیه اعتنایی نمی کند، این فرد از کجا آمده است؟ متولد کدام نظام اداری است؟ با بکارگیری بی‌ادبی و واژگان در شان خودشان مسئولان کشور را به جایی رسانده اند که الان متاسفانه بگویند 95 درصد مسئولان اعم از نمایندگان، وزرا، قضات و ...در راستای غیر مصالح مردم عمل می کنند. ما خودمان تیغ زن خودمان هستیم و خودزنی می کنیم. اگر دولت و مجلس از حیز انتفاع خارج شد و این نهادها فاقد ارزش نشان داده شد آن زمان به کجا خواهیم رسید.

وی بیان کرد: برادران و خواهران؛ خواهش می‌کنم نگاهتان به این مساله باشد، چندی قبل مساله‌ای برای آقایان عبادی، سلیمی و آزادیخواه تعدادی از نمایندگان ایجاد شده بود که به زیباترین شکل توافق کرده و مساله را به پایان رساندند. این موضوع باید در دستورکار مسئولان کشور نیز قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: اینقدر نخبه‌کشی نکنید نتیجه این می‌شود که اوضاع به دست افراد متملقی بیفتد که یک شبه این انقلاب را می‌فروشند. وقتی صحبتی می‌کنید باید ده جا بگوییم منظورمان انقلاب نبوده است. ما انقلاب را از دل و جان دوست داریم، جمهوری اسلامی را جان خودمان می‌دانیم. فضایی به وجود آورده‌اند که می‌ترسند دردهای جامعه و درددلش را مطرح کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه مراقب‌ترین شخصیت از دموکراسی مقام معظم رهبری بوده است، کما اینکه  در اصلاح قانون اساسی آمدند انحلال مجلس را در دستور داشتند، ایشان به حضرت آیت‌الله مشکینی دستور فرمودند که این را از دستور خارج کنند./

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید