درخواست بحرین از اتباعش: لبنان را ترک کنید

کدخبر: ۳۰۱۲۴۵
وزارت خارجه بحرین به دنبال پاسخ امروز حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از شهروندانش در لبنان خواسته است فورا این کشور را ترک کنند.
درخواست بحرین از اتباعش: لبنان را ترک کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه بحرین روز یکشنبه همزمان با تشدید تنش امنیتی میان حزب الله و رژیم اشغالگر قدس از شهروندان خود در لبنان خواست تا فوراً این کشور را ترک کنند.

به نوشته وبگاه خبری عربی 21 ، وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از همه شهروندان (بحرینی) حاضر در لبنان خواسته می‌شود فورا لبنان را ترک کنند. این درخواست به دنبال حوادث و تحولات امنیتی که لبنان با آن روبروست مطرح می‌شود و همه باید اقدامات احتیاطی را در قبال آن انجام دهند.»

این بیانیه می‌افزاید: «عدم سفر به لبنان به دلیل پیشگیری از خطرات برای شهروندان ما و به خاطر امنیت جان آنها است.»

«خالد بن احمد آل خلیفه» ، وزیر امور خارجه بحرین هم که هفته گذشته به عنوان تنها کشور عربی از تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان دفاع کرده بود، امشب هم از عملیات نظامی انجام شده توسط حزب‌الله علیه رژیم اشغالگر اسرائیل انتقاد کرد و آن را یک «تجاوز» خواند که مسئولیت آن بر عهده لبنان است .

خالد بن احمد در یک پیام توئیتری نوشت: «تجاوز کشوری به یک کشور دیگر براساس قوانین بین المللی ممنوع است و اینکه یک کشور به تماشای درگیری‌هایی بنشیند که در مرزهای آن اتفاق می‌افتد و مردم آن را به خطر می‌اندازد، سستی بزرگی در مسئولیت‌پذیری آن کشور است.»

بحرین در مقطع اخیر تلاش زیادی برای سازش با رژیم صهیونیستی بکار بسته است.

حزب الله لبنان عصر روز یکشنبه پایگاه و یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در مسیر پادگان آویویم هدف قرار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید