امنیت اقتصادی تنها درصورتی حاصل می‌شود که با فساد مبارزه شود

کدخبر: ۳۰۱۷۳۴
اقتصادنیوز: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک سران قوا اعلام کرد:مسئولین و مردم مصمم‌اند پرچم مبارزه با استکبار، مقاومت برای هدف و مبارزه با فساد را که رهبری معظم انقلاب برافراشته‌اند، نگاه دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان،رئیس قوه قضاییه در نشست خبری مشترک سران قوا اعلام کرد:مسئولین و مردم مصمم‌اند پرچم مبارزه با استکبار، مقاومت برای هدف و مبارزه با فساد را که رهبری معظم انقلاب برافراشته‌اند، نگاه دارند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت:هیچکدام از مسئولین و دغدغه‌مندان نظام فساد را برنمی‌تابند و پیام هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری وظایف نهادها در مبارزه با فساد را مشخص کرده است؛ در قوه مقننه بستن منفذهای فساد، در قوه مجریه اصلاح بسترهای فسادزا و در دستگاه قضا مبارزه عبرت‌آموز با مفسدین و کسانی که قانون شکنی می‌کنند و سه قوه برای مبارزه با فساد مصمم‌اند.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: امنیت اقتصادی تنها درصورتی حاصل می‌شود که با فساد مبارزه شود،مبارزه با فساد در همه نهادهای حکومتی امری دارای اولویت است و مدیران باشجاعت پیش بروند و بدانند بنای نظام، حمایت از مدیران شجاع و جسوری است که مشکلات مردم را حل می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت:بنای ما حمایت از تولید و مدیران باکفایتی است که روحیه تولید، اشتغال و مبارزه با فساد دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید