انصاری‌فرد و رد گمانه‌زنی‌های حذف پرسپولیس از لیگ‌قهرمانان

کدخبر: ۳۰۲۱۰۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هواداران پرسپولیس نگران حضور در لیگ قهرمانان آسیا نباشند و به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد و قرمزپوشان در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمدحسن انصاری‌فرد» در مصاحبه‌ای ضمن رد گمانه‌زنی‌ها بابت حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با طلبکاران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و تفاهم‌نامه‌ای میان طرفین به امضا رسیده است.

وی افزود: فردا (یکشنبه) با «جمشید نورشرق» رییس کمیته تعیین وضیعت فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و قرار است او رقم دقیق بدهی باشگاه پرسپولیس را اعلام کند.

مدیرعامل سرخ‌های پایتخت خاطرنشان کرد: با حامی مالی باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشته‌ام و قرار است با کمک دوستان خود مطالباتمان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به وجود نیاید.

انصاری فرد تصریح کرد: تا پایان هفته جاری بدهی‌های باشگاه پرسپولیس طبق تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرده‌ایم، پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: نامی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس بر زبان نمی‌آورم چرا که تمامی آن‌ها برای این تیم زحمت کشیده اند و باید تحت هر شرایطی حرمت‌شان حفظ شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آن‌چه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است حسابرسی باشگاه پرسپولیس است و ما پیش‌نویش آن‌ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم داد؛ اعلام می‌کنم هواداران پرسپولیس نگران حضور در لیگ قهرمانان آسیا نباشند و به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد و قرمزپوشان در این تورنمنت حاضر خواهند بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید