منابع محلی خبر دادند؛

حمله هوایی سنگین اسرائیل به غزه + فیلم

کدخبر: ۳۰۲۱۵۱
اقتصادنیوز؛ منابع محلی و رسانه‌های مختف از جمله المیادین از حمله هوایی سنگین توپخانه‌ای و جنگنده‌های اسرائیل به مناطقی در مرکز نوار غزه خبر می‌دهند.
حمله هوایی سنگین اسرائیل به غزه + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ رسانه‌های مختلف از جمله شبکه «المیادین» و خبرگزاری «شهاب» از شنیده شدن صدای مکرر انفجار در مناطق شمالی، مرکزی و غربی نوار غزه خبر می‌دهند.

بر این اساس، تمام مناطق هدف قرار گرفته، مکان‌های متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه بوده است. «بیت لاهیا» و «المغازی» از جمله مناطقی است که هدف حمله جنگنده‌ها و توپخانه‌های اسرائیل قرار گرفته است.

با گذشت حدود ۴۵ دقیقه از آغاز حملات هوایی اسرائیل، از نوار غزه خبر می‌رسد که بمباران این منطقه هنوز ادامه دارد. هنوز هیچ خبری درباره خسارات یا تلفات احتمالی حمله‌های هوایی اسرائیل در غزه منتشر نشده است.

شبکه «الجزیره» از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به یک پایگاه نظامی مقاومت این‌بار در جنوب غزه خبر داد. گفته می‌شود تا کنون پنج پایگاه مقاومت در مناطق مختلف غزه هدف حملات اسرائیل قرار گرفته است. ساکنان محلی می‌گویند ارتش اسرائیل با شلیک منور، آسمان غزه را کاملا روشن کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند که به‌زودی پاسخ محکمی به این تجاوزات خواهند داد.

 ارتش اسرائیل سطح هشدار برای نوار غزه را ارتقا داده که نشان می‌دهد احتمال شلیک راکت تا فاصله ۷ کیلومتری از این منطقه وجود دارد. تمام جاده‌های منتهی به نوار غزه از بیم شلیک موشک ضد تانک، توسط ارتش اسرائیل مسدود شد.

نیروی هوایی اسرائیل با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید حملات به نوار غزه، مدعی شد که دو پایگاه جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و تجهیزات نظامی دریایی این گروه را در شمال و مرکز غزه هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز ادعا کرد این حملات در واکنش به نفوذ پهپاد رزمی مقاومت به حریم هوایی فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک خودرو نظامی اسرائیل انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید