واکنش مجلسی‌ها نسبت به انتقادات پناهیان

کدخبر: ۳۰۲۲۴۵
جمعی از نمایندگان مجلس در واکنش به انتقادات اخیر حجت الاسلام پناهیان در انتقاد از عملکرد مجلس، نسبت به آنچه «هتاکی و اهانت به مجلس» می خواندند اعتراض کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از آنکه انتقاد از رای منفی نمایندگان مجلس به طرح شفافیت آرا به یکی از مجالس عزاداری سید الشهدا رسید و حجت‌الاسلام پناهیان به شدت از عملکرد نمایندگان در این مورد انتقاد کرد، جمعی از اهالی خانه ملت از صبح امروز در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت نسبت به آنچه «هتاکی و اهانت به مجلس» می خواندند اعتراض کردند.

براساس این گزارش، خبرگزاری وابسته به مجلس شورای اسلامی از صبح امروز با 14 نماینده مجلس مصاحبه کرده و با عنوان واکنش نمایندگان ملت به توهین یکی از سخنرانان علیه مجلس مطالبی منتشر کرده است.

براساس این گزارش، آنچه حجت‌الاسلام پناهیان نسبت به آن انتقاد کرده بود رأی مخالف نمایندگان مجلس به طرح شفافیت آرا بود که یک بار در شهریورماه سال گذشته با رأی منفی نمایندگان به فوریت مواجه شد و یک بار در شهریور امسال علی‌رغم آنکه تعداد زیادی از نمایندگان آن را امضا کرده بودند اما دو فوریت آن مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و رد شد.

در مقدمه آنچه برای اظهارات نمایندگان از سوی خانه ملت منتشر شده تأکید شده است که برخلاف اظهارات پناهیان نمایندگان تاکنون با طرح یاد شده مخالفت نکرده‌اند بلکه تنها به دو فوریت آن رأی نداده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید