سایه اخراج همچنان بر سر برانکو

کدخبر: ۳۰۲۳۵۲
​اقتصاد نیوز:سایت المرصد عربستان در گزارشی از احتمال اخراج برانکو در صورت نتیجه نگرفتن در هفته سوم نوشت.
سایه اخراج همچنان بر سر برانکو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از سال‌های درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد راهی عربستان شد تا هدایت الاهلی را برعهده گیرد.

برانکو شروع خوبی با تیم عربستانی نداشت و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال تن به شکست داد تا تیمش حذف شد.

الاهلی در لیگ عربستان هم شروع ناامید کننده‌ای داشت و برابر العداله در خانه متوقف شد تا باتوجه به نیمکت نشین کردن عمر السومه اعتراضات به سرمربی کروات بسیار بالا رود.

با وجود آن که تیم برانکو در هفته دوم لیگ عربستان یک پیروزی ارزشمند را برابر الاتفاق به دست آورد اما هم‌چنان رسانه های عربستانی از احتمال اخراج برانکو می نویسند.

سایت المرصد قبل از آغاز هفته سوم از سه مربی که در صورت نتیجه نگرفتن در هفته سوم احتمال اخراج آنها زیاد است سخن به میان آورد.

از نگاه المرصد برانکو سایه اخراج را با وجود تاکید رئیس باشگاه الاهلی به شدت احساس می کند و اگر تیم او در هفته سوم برابر الوحده نتیجه نگیرد به احتمال خیلی زیاد از کار برکنار می شود.

نکته جالب این که سرمربی الوحده هم که تیم برانکو باید برابر آن قرار گیرد در صورت شکست از کار برکنار خواهد شد و این باعث می شود تا بازی هفته سوم جذاب باشد.

مدیران باشگاه‌های عربستانی اصلا در برخورد با مربیان صبور نیستند و احتمال اخراج یک مربی حتی بعد از دو سه بازی و حتی در صورت نتیجه نگرفتن هم وجود دارد و این درباره الاهلی هم مستثنی نیست به ویژه این که مدیران و هواداران این  تیم تنها قهرمانی از تیم را می‌خواهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید