کاشان دو روز یکبار طعمه آتش می شود

کدخبر: ۳۰۲۵۹۳
اقتصادنیوز؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اعلام کرد: بر اساس آخرین آمارها در سال‌جاری، کاشان هر دو روز یک‌بار شاهد بروز حادثه‌های آتش‌سوزی بوده است.
کاشان دو روز یکبار طعمه آتش می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان روز چهارشنبه اظهارداشت: پنج ماهه امسال ۳۳۳ مورد آتش‌سوزی در کاشان رخ داد که خوشبختانه این حادثه‌ها به فوت منجر نشد.

محمدمسعود چایچی با اشاره به اینکه سه نفر در جریان آتش‌سوزی‌ها دچار سوختگی شدند، افزود: در جریان این حادثه‌ها ۲۴ نفر که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: کاشان جز وقوع آتش‌سوزی‌ها در پنج ماه گذشته ۹۳۰ حادثه‌ دیگر را نیز شاهد بود که آتش‌نشان در جریان آنها جان ۳۶۷ نفر را نجات دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با تاسف در جریان این حادثه‌ها ۹ نفر جان خود را از دست داده و ۷۵ نفر نیز آسیب دیدند.

وی اضافه کرد: علت بیشتر این حادثه‌ها افروختن آتش به صورت عمدی، اتصال برق، نشت مواد آتش‌زا، انتقال حرارت، نقص فنی کپسول یا پیک‌نیک، پرتاب یا شعله‌ور شدن مواد نفتی و آتش‌زا، نشت گاز، پرتاب جرقه جوشکاری و حرارت زیاد اعلام شده است.

چایچی با تاکید بر لزوم توجه مردم به نکات ایمنی و دوری از محل حادثه در هنگام امدادرسانی یادآور شد: آتش‌نشانان کاشانی با ۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در قالب پنج ایستگاه آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید