چرا ترامپ گاهی «نارنجی» می‌شود؟

کدخبر: ۳۰۲۹۰۷
اقتصادنیوز: در حالی که برای بسیاری از کمدین‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی این سوال مطرح است که چرا دونالد ترامپ گاهی "نارنجی" به نظر می‌رسد، رییس جمهور آمریکا انگار خودش پاسخی برای این سوال پیدا کرده است.
چرا ترامپ گاهی «نارنجی» می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در جمع قانونگذاران جمهوری‌خواه در بالتیمور درباره انتقادات مطرح شده علیه برنامه‌های اخیرش در زمینه کاهش مقررات مربوط به استفاده از لامپ‌های کم مصرف و سازگار با محیط زیست صحبت کرد.

به گزارش روزنامه گاردین، رییس جمهور آمریکا در این باره گفت: این لامپ‌ها که مجبور به استفاده از آن‌ها شده‌ایم به نظر من نور خوبی ندارند. من همیشه زیر نور آن‌ها نارنجی به نظر می‌آیم. شما هم همینطور! نور آن‌ها بدترین نور است.

ترامپ در ادامه افزود، لامپ‌های کم مصرف در اکثر مواقع گران‌تر از لامپ‌ها رشته‌ای هستند و در صورت شکستن از جمله زباله‌های "خطرناک" محسوب می‌شوند.

لامپ‌های کم مصرف همچون لامپ‌های هالوژن، فلئورسنت و ال ای دی حدودا ۲۵ تا ۸۰ درصد انرژی کمتری نسبت لامپ‌های رشته‌ای مصرف می‌کنند و تا ۲۵ برابر آن‌ها طول عمر بیشتری دارند.

این‌ها اما برای ترامپ کافی نیست. او در ادامه گفت: داریم چه می‌کنیم؟ این لامپ‌ها زباله خطرناک محسوب می‌شوند اما چند برابر قیمت لامپ‌های معمولی را دارند و مشخصا نورشان خوب نیست. بنابراین به فروش این لامپها ادامه می‌دهیم اما در کنار آن لامپ‌های رشته‌ای را هم می‌فروشیم. مردم از این مساله بسیار خوشحال می‌شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید