واکنش نتانیاهو به حملات پهپادی علیه تأسیسات نفتی عربستان

کدخبر: ۳۰۳۳۸۷
اقتصادنیوز : «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که این رژیم برای کشیده شدن به هرگونه درگیری احتمالی میان ایران و آمریکا به دلیل حمله به تاسیسات نفت سعودی آماده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،نتانیاهو در گفتگو  با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «من 360 درجه مراقب امنیتمان هستم و می‌توانم به شما بگویم که ما کاملا آماده هستیم.»

نتانیاهو در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که فردا در سرزمین‌های اشغالی انتخابات سراسری برگزار خواهد شد.

در انتخابات روز سه‌شنبه 120 نماینده بیست‌ودومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی «کِنسِت» و به تبع آن نخست‌وزیر این رژیم انتخاب خواهد شد.

انتخابات پیشین، فقط 6 ماه قبل در تاریخ بیستم فروردین‌ماه برگزار گردید و حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توانست با 38 کرسی، حائز اکثریت کنست شود. ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» رقیب اصلی نتانیاهو (متشکل از حزب "یش عتید" به رهبری یائیر لاپید، حزب "تِلِم" به ر هبری موشه یعلون و حزب "خصن لإیسرائیل" به رهبری گانتز) نیز 35 کرسی را به دست آورد.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، حدود ده بار درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است. دادستانی کل رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش بعد از درخواست پلیس برای محکوم کردن نتانیاهو در جریان پرونده‌ها گفته بود که علیه وی اعلام جرم می‌کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید