تمجید فضانوردان جهان از برد پیت !

کدخبر: ۳۰۳۵۳۴
اقتصاد نیوز: "برد پیت" ستاره بزرگ هالیوود، با بازی درخشان خود در یک فیلم فضایی، سبب تحسین فضانوردان از خود شد و یک مکالمه ۲۰ دقیقه‌ای با یکی از فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی داشت.
تمجید فضانوردان جهان از برد پیت !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا ، اخیرا "برد پیت" در فیلم " به سوی ستارگان"(Ad Astra) بازی کرده است. فیلمی که زندگی یک فضانورد را به تصویر می‌کشد.

بازی این هنرپیشه برجسته آمریکایی به اندازه‌ای چشمگیر بوده است که "نیک هگ"(Nick Hague) فضانورد مستقر در "ایستگاه فضایی بین‌المللی" آن را تحسین کرد.

برد پیت

شب گذشته "نیک هگ" و "برد پیت" با یکدیگر مکالمه داشتند و برد پیت سوالاتی را از این فضانورد مستقر در فضا پرسید.

در این مکالمه ویدئویی برد پیت و نیک هگ راجع به مسائل گوناگونی صحبت کردند. از پروژه "اعزام انسان به فضا"(آرتمیس) گرفته تا اینکه چه کسی در فضا پخش موسیقی را کنترل می‌کند؟

هگ و برد پیت مکالمه با یکدیگر را باعث افتخار خود دانستند و هگ به پیت گفت: ما در چند هفته گذشته فیلم شما را از فضا مشاهده کردیم. می‌خواهم از شما تشکر کنم که با کارتان سبب آگاهی بیشتر کاوشگران نسل آتی می‌شوید.

پیت در فیلم "به سوی ستارگان" زندگی فضانوردی را به تصویر می‌کشد که به منظومه شمسی سفر می‌کند تا پدر خود را پیدا کند.

در این فیلم از تصاویر واقعی ناسا از ماه و مریخ استفاده شده است.

 

پیت از دفتر ناسا در واشنگتن پرسید، حالت بدون جاذبه در فیلم چگونه بود؟

هگ هم در جواب، ایجاد جاذبه صفر در فضای فیلم را بسیار خوب دانست.

وی افزود، تنظیمات به کار رفته در فیلم مانند ابزاری است که هم‌اکنون در اطراف من وجود دارد.

برد پیت بعد از پرسیدن سوالاتی راجع به پیاده‌روی فضایی و چگونگی تماشای زمین از فضا پرسید: چه کسی در فضا جعبه پخش موسیقی را کنترل می‌کند؟

هگ در پاسخ افزود: این کار در فضا نوبتی انجام می‌شود. هم‌اکنون در فضا سه آمریکایی، دو روسی و یک ایتالیایی مستقر هستند. به این ترتیب حال و هوای پخش موسیقی در فضا بین‌المللی است.

 

در انتهای این مکالمه برد پیت از هگ پرسید:

چه کسی به عنوان فضانورد قابل باورتر بود؟ من در این فیلم یا "جرج کلونی" در فیلم "جاذبه"؟

هگ هم با خنده پاسخ داد قطعا تو بهتر بودی.

در نهایت برد پیت ادامه داد، هگ من از تو تشکر می‌کنم که با وجود مشغله کاری زیاد، وقت خود را به من دادی. من برای کاری که شما در فضا انجام می‌دهید احترام زیادی قائل هستم.

نیک هگ هم افزود، من هم از شما تشکر می‌کنم. کاری که شما انجام می‌دهید، برای موفقیت برنامه‌های ما در آینده ضروری است. کودکانی هم که این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند، از آن‌ها الهام خواهند گرفت تا به رویاهای خود برسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید