تعریف جالب همسر دوم آنجلینا جولی از شخصیت وی +عکس

کدخبر: ۳۰۳۵۵۱
اقتصاد نیوز:بیلی باب تورنتون همسر دوم آنجلینا جولی که خود از بازیگران سرشناس است، اخیرا در جریان یک مصاحبه گفته است که سالهاست با همسر سابقش دوستانی صمیمی هستند و جولی را مورد تحسین قرار داد.
تعریف جالب همسر دوم آنجلینا جولی از شخصیت وی +عکس

به گزارشاقتصاد نیوز و به نقل از انتخاب، جولی و همسرش در سال 2000 به دنبال یک عشق جنجالی با یکدیگر ازدواج کردند اما تنها 2 سال بعد خانه های خود را از یکدیگر جدا کردند و در سال 2003 نیز از یکدیگر طلاق گرفتند.

بیلی باب تورنتون با بازی‌های شگفت انگیزش در فیلم‌های بسیاری مورد تحسین منتقدان و مردم واقع شده‌است. از کارهای معروف او می‌توان به فیلم چشم عقاب و سریال‌های فارگو و جالوت اشاره کرد. بیلی باب تورنتون در هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب برای بازی در سریال جالوت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد در مجموعه تلویزیونی درام را از آنِ خود کرد.

این ستاره 64 ساله اخیرا درباره تجربه دوستی صمیمانه خود با جولی گفت: "ما دوستان خوبی هستیم. ما سالها با هم دوست بوده ایم. بنابراین ما در کنار هم هستیم. او زیاد در شهری که من زندگی می کنم نیست ، بنابراین ما همدیگر را زیاد نمی بینیم ، اما مرتب صحبت می کنیم. جولی قابل اعتماد و بسیار دوست داشتنی است. "

مدتی بعد از جدایی آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون، تورنتون کتاب خاطرات خود را منتشر کرد که بسیاری از افراد تصور می کردند قرار است شامل خاطراتی از زندگی مشترک این دو نفر باشد. اگرچه این کتاب حاوی خاطرات زیادی از زندگی مشترک این دو نفر نبود اما فروش فوق العاده ای داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید