آخرین وضعیت "زهرا کوچولو" کودک مفقود شده در قلعه نو

کدخبر: ۳۰۴۳۵۳
اقتصاد نیوز: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ آخرین وضعیت کودک مفقود شده در قلعه نو را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ سردار علیرضا لطفی درباره آخرین وضعیت زهرا کودک 21 ماهه مفقود شده در محله قلعه‌نو شهر ری، گفت: روز دوشنبه هفته گذشته بود که والدین این دختر بچه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 که از مفقود شدن فرزندشان اطلاع دادند. بلافاصله تیمی ویژه در پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با حداکثر توان و تجهیزات در حال تلاش برای یافتن این کودک هستند. به طوری که همین دیروز نیز سگ‌های جستجوی پلیس اقدام به جستجو در این منطقه کردند، اما متاسفانه اثری از این کودک نبود. علاوه بر آن نیز تحقیقات تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در این زمینه ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد این که آیا پلیس ربایش این دختر بچه را تایید می کند به ایسنا گفت: در فیلم‌هایی که دوربین‌های مدار بسته ثبت کرده است این کودک بدون این که کسی همراهش بوده و یا مراقبش باشد از خانه به سمت کانال آب رفته است. بنابراین آن چه که در فیلمها وجود دارد ربایش این کودک را تایید نمی کند اما پلیس تمام جوانب یک مساله را در نظر گرفته است و مشغول بررسی همه جانبه هستند. وی در مورد این که آیا احتمال سقوط این دختر بچه به کانال آب وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: 3 ــ 4 گزینه وجود دارد که در حال بررسی آنها هستیم.

لطفی در مورد درخواست خانواده این کودک از مردم نیز، گفت: این درخواست پلیس هم هست و ما نیز از مردم می خواهیم  که اگر اطلاعی از کودک دارند و یا تصویر آن را شناسایی کرده اند آخرین وضعیت او را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد این که محتمل‌ترین گزینه سرنوشت این کودک، اظهار کرد: پلیس در حال بررسی تمام جوانب است و امیدواریم که کودک به کانال آب نیافتاده باشد چرا که در آن صورت احتمال زنده ماندنش بسیار کم است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید