رحیم صفوی: ملت نسبت به زمان جنگ هوشیارتر شده‎اند

کدخبر: ۳۰۴۸۶۲
اقتصادنیوز :دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: شرایط ما نسبت به زمان جنگ بسیار بهتر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،سید یحیی رحیم صفوی امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت دفاع مقدس در وزارت اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس با یک حماسه ملی و مقاومت ملی به پیروزی رسیدیم امروز هم با رهبری هوشمندانه و با پیوستگی دولت و ملت با رهبری و با حضور مردم در صحنه اقتصادی به پیروزی می رسیم.

وی افزود: اگر ما یکی دو سال تحمل کنیم از این شرایط عبور می کنیم .

وی گفت: وابستگی ما به نفت در حال کاهش است و تقریباً داریم کشور را بدون نفت اداره می کنیم و آمریکایی ها این را خوب می فهمند.

سرلشگر یحیی رحیم صفوی افزود: درست است که آنها ما را تحریم کرده اند اما صنایعی که مشکلاتی داشته اند با کمک های دولت و بانک ها به کار افتاده اند .

وی افزود: شرایط ما نسبت به زمان جنگ بسیار بهتر است و ملت ما هوشمندتر شده‌اند و ظرفیت تحمل و آستانه تحمل ملت ما بسیار بالاتر رفته است .

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: جوانان و فارغ‌التحصیلان ما و فناوری‌های جدید و استارتاپ‌ها به کمک آمده‌اند .

وی گفت: ما ۱۵ کشور همسایه داریم با ۶۰۰ میلیون جمعیت که صادرات مان را به انها شروع خواهیم کرد و نمی‌توانند جلوی ما را بگیرند .

وی گفت: ما ۴۰ درصد برق و انرژی عراق را تأمین می‌کنیم و ظرفیت ۱۰ میلیون گردشگر داریم که از کشورهای آسیایی و اروپایی وارد ایران خواهند شد و با تشکیل وزارت گردشگری این وضعیت بهتر می شود .

وی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر سواحل کشور گفت: این ها ظرفیت های خوبی برای فعالیت های اقتصادی است.

وی تاکید کرد: من با اطمینان می‌گویم که ما از این گردنه تاریخی و این فشارهای اقتصادی عبور خواهیم کرد و آمریکایی ها و هم پیمانان آنها در منطقه با شکست خفت باری مواجه شده اند و ملت ما سرانجام پیروز خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید