اقدام عجیب یک رئیس‌جمهور حین سخنرانی در سازمان ملل + فیلم

کدخبر: ۳۰۵۰۲۸
اقتصادنیوز؛ نجیب ابوکیله، رئیس‌جمهوری 38 ساله السالوادور روز گذشته در اقدامی عجیب و بی‌سابقه پیش از آنکه نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل را آغاز کند از مخاطبان خواست که یک لحظه صبر کنند و سپس گوشی موبایلش را از جیبش خارج کرد و در حالی که مقابل حضار ایستاده بود از خود سلفی گرفت و گفت: باور کنید تعداد افرادی که این سلفی را می بینند بسیار بیشتر از آنهایی است که به سخنرانی من گوش می دهند.
اقدام عجیب یک رئیس‌جمهور حین سخنرانی در سازمان ملل + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نجیب ابوکیله رئیس‌جمهور فلسطینی‌تبار السالوادور پیش از آغاز سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از مخاطبان خواست که یک لحظه صبر کنند و سپس در اقدامی عجیب گوشی موبایلش را از جیبش خارج کرد و در حالی که مقابل حضار ایستاده بود از خود سلفی گرفت.

بعد از آنکه ابوکیله فلسطینی تبار سلفی خود را با آیفون ۱۱ جدیدش گرفت رو به سران کشور‌های سراسر دنیا کرد و به کنایه گفت: باور کنید، تعداد مردمی که این سلفی را می‌بینند خیلی بیشتر از آن‌هایی است که به سخنرانی من گوش خواهند داد.

در یکی دیگر از لحظه‌های سخنرانی آقای ابوکیله که مشخصا برای شبکه‌های اجتماعی طراحی شده بود، همسرش گابریلا دختر کوچک شان لیلا را به مجمع آورده بود تا سخنرانی پدر تازه کارش را بشنود.

ابوکیله در صحبت‌هایش اظهار کرد: شاید در سال‌های آینده لازم نباشد که به نیویورک بیاییم تا در این ساختمان دور هم جمع شویم. تنها با چند ویدیو کنفرانس هم میتوان این کار را انجام داد و چندین میلیون در هزینه‌ها صرفه جویی کرد و من مطمئنم که اگر اثر این ویدیو کنفرانس‌ها بیشتر از گردهمایی‌های نیویورک نباشد از آن‌ها کمتر نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید