مجلس از پاسخ‌های وزیر صنعت قانع شد/ واکنش نماینده مبارکه به اظهارت موسوی لارگانی

کدخبر: ۳۰۵۴۳۱
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر صنعت در صحن علنی مجلس قانع شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سوال نمایندگان از رضا رحمانی امروز در دستور کار مجلس قرار گرفت. در ابتدای این جلسه سوال سیدناصر موسوی لارگانی به شرح زیر مطرح شد:

علت اصرار و استمرار حضور بازنشستگان در وزارت صمت و در شرکت های ایدرو و ایمیدرو علی رغم صراحت قانون و تذکرات نمایندگان چیست؟ تحت فشار چه اشخاص یا مسئولانی قرار دارید؟

موسوی لارگانی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت فولاد مبارکه اصفهان گفت: بنده نمی‌خواهم برای نظام هزینه ایجاد کنم. 

هنگامی که نماینده سوال کننده در حال ارائه توضیحات خود بود، زهرا سعیدی مبارکه به جایگاه هیئت رئیسه رفت و با علی لاریجانی مشغول صحبت شد. 

زهرا سعیدی پس از ارائه توضیحات خود به رئیس مجلس در وسط صحن نسبت به اظهارات موسوی لارگانی با صدای بلند واکنش نشان داد که نمایندگانی همچون محسن کوهکن، احمد امیرآبادی فراهانی، تربتی نژاد و... دور او را گرفته و با او مشغول صحبت شدند.

در این هنگام که اظهارات سیدناصر موسوی لارگانی به پایان رسید و عدم قانع شدن خود از پاسخ‌های وزیر صنعت را بیان کرد، مسعود پزشکیان پاسخ‌های وزیر را به رای گذاشت که زهرا مبارکه با نشان دادن عدد چهار با دست خود (در موافقت با پاسخ‌های وزیر) بار دیگر با صدای بلند به اظهارات موسوی لارگانی واکنش نشان داد و می‌گفت مساله شخصی بوده است.

در نهایت نمایندگان مجلس با ۱۴۲ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در صحن از پاسخ‌های وزیر صنعت قانع شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید