باهنر: احزاب تصور نکنند که اگر در بوق نارضایتی بدمند چند رای حلال بدست می‌آورند

کدخبر: ۳۰۵۸۷۴
اقتصادنیوز: رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احزاب و نامزدها تصور نکنند که اگر در بوق نارضایتی بدمند می‌توانند چند رای حلال بدست آورند؛ باید تلاش کنیم انتخابات را به صحنه همگرایی، دوستی و اقتدار تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش فصلی خانه احزاب ایران در وزارت کشور اظهار داشت: افتخار می‌کنم که خانه احزاب بعد از ۲۰ سال آغاز به کار کرده به نقطه مطلوب رسیده و همگرایی را در جریانات سیاسی کشور دنبال می‌کند و توقع از آنان نیز همین است.

وی افزود: خانه احزاب باید باشگاهی باشد که همه در آن حرف بزنند و گفت و گو کنند. بالاخره با همت سه جریان سیاسی کشور فراکسیون‌های سه‌گانه شکل گرفت؛ بنابراین توصیه می‌کنیم فعالیت هم‌زیستی مسالمت‌آمیز احزاب را پیگیری کنند.

باهنر با بیان اینکه امروز زمینه‌های نارضایتی در کشور زیاد است، تصریح کرد: امروز متاسفانه عده‌ای از ما در بوق نارضایتی و افزایش آن می‌دمیم.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری به مجلس اول اشاره و خاطرنشان کرد: در مجلس اول آن‌چنان چهره‌های کاریزما حضور داشتند که پس از اتمام آن دوره در بعضی از حوزه‌های انتخابیه هیچکس به جز نماینده وقت حاضر نمی شد نامزد شود چرا که افراد دیگر خود را در قامت نمایندگی مردم نمی‌دیدند که البته امروز حماسه می‌آفرینیم.

وی ادامه داد: بنده شنیده‌ام که پیش‌بینی می شود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس بیش از ۱۵ هزار نفر می‌خواهند نامزد شوند که این برای کشور چالش بزرگی ایجاد می‌کند‌.

باهنر خاطرنشان کرد: احزاب و نامزدها تصور نکنند که اگر در بوق نارضایتی بدمند می‌توانند چند رای حلال بدست می‌آورند. باید تلاش کنیم انتخابات را به صحنه همگرایی دوستی و اقتدار تبدیل کنیم.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اولین مسئله در انتخابات پیش رو باید مشارکت باشد و مشارکت با همگرایی شکل می‌گیرد نه واگرایی.

وی با بیان اینکه برخی شایعات در فضای مجازی غوغا می‌کند، خاطرنشان کرد: چندین سال قبل در فضای مجازی نوشته بودند: «باهنر سلطان چای ایران است»؛ البته آن زمان که این حرف‌ها را می‌زدند مثل الان در فضای وب نمی‌ترکید وگرنه ما هم الان در کنار سلطان ارز و سکه بودیم. بنابراین فضای مجازی مثل شمشیر دو لبه است. ما باید برای جلب اعتماد و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر کمک کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهاد کرد که قطعنامه‌ای از سوی خانه احزاب صادر شود و همه جریانات سیاسی را به میثاق‌نامه اخلاقی در جهت رعایت اخلاق در انتخابات دعوت کنند.

باهنر با تاکید بر اینکه حداقل فکر نکنید با تخریب دیگران می‌توان از نردبان بالا برویم، تصریح کرد: مشکل مجلس فعلی این است که فراکسیون اکثریت وجود ندارد و نمایندگان قدرتمند در مجلس کم نیست اما تاریخ نشان داده که دولت‌های ائتلافی خیلی قوی نخواهند بود.

وی در پایان اضافه کرد: برخی‌ها وعده‌هایی در حوزه‌های انتخابیه می دهند که اصلا امکان تحقق آن وجود ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید