ترامپ:

بایدن باعث شد چین آمریکا را غارت کند

کدخبر: ۳۰۵۹۱۴
ترامپ گفت: چین برای سال‌های سال قرارداد‌های بسیار شیرین و دلچسبی داشت که با آن آمریکا را غارت می‌کرد، چون با افرادی مثل بایدن معامله می‌کرد و به پسرش یک میلیارد و 500 میلیون دلار پول می‌داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی خود با خبرنگاران، گفت: فرد افشاگر هرگز شاهد گفتگوی تلفنی (من با رئیس جمهور اوکراین) نبوده است. فکر می کنم اطلاعاتی که وی دریافت کرد دست دوم یا دست سوم بود. وی چیزی نوشت که کاملا جعلی و ساختگی بود و اکنون وقتی که افراد این چیزها را مشاهده می کنند، ناراحت می شوند.

وی ادامه داد: اگر آن ها (اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا) صداقت داشتند، درباره جو بایدن تحقیق می کردند. پاسخ من خیلی ساده است. آنها باید درباره جو بایدن تحقیق کنند، زیرا چگونه می شود که یک شرکت تازه تأسیس این کارها را بکند؟ چین باید تحقیق در مورد جو بایدن را شروع کند، چون اتفاقی که در چین افتاد، همانند اتفاقی که در اوکراین افتاد، بد است. اگر من، زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بودم، توصیه می کردم که آن ها تحقیق درباره بایدن را آغاز کنند. هیچ کس تردیدی ندارد که آن ها معامله نادرستی داشتند. معامله آن ها صد در صد نادرست بود.

ترامپ افزود: فکر می‌کنم که جو بایدن (نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) دارد افت می‌کند. شما متوجه شدید که آن‌ها در کشور‌های دیگری هم کلاهبرداری کردند، همانطور که در چین و اوکراین کلاهبرداری کردند. آن‌ها واقعاً سر چه کسی کلاه می‌گذارند؟ (پاسخ) آمریکا (است) و این خوب نیست. به همین علت است که چین برای سال‌های سال قرارداد‌های بسیار شیرین و دلچسبی داشت که با آن آمریکا را غارت می‌کرد، چون با افرادی مثل بایدن معامله می‌کرد و به پسرش یک میلیارد و 500 میلیون دلار پول می‌داد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید